Waar en hoe wonen jullie?

Wij wonen in een (nieuwbouw) rijtjeshuis in Almere. We zijn hier in de zomer van 2003 komen wonen. We waren toen de enige in ons hele rijtje van 10 huizen zonder kinderen. Inmiddels niet meer dus...
Het is wel een ruime woning, de benedenverdieping heeft een uitbouw van 3 meter waardoor de woonkamer lekker groot is (ging wel ten koste van de tuin, maar die is ook nog wel ok). Op de eerste verdieping hebben we drie slaapkamers, twee die bijna even groot zijn (die van ons en die van Hannah) en nog een klein kamertje. Omdat we een plat dak hebben is onze zolderverdieping ook net zo groot als de eerste verdieping. Daar is dan ook nog een vierde slaapkamer (de grootste van het huis, maar we vinden het wel prettig om op dezelfde verdieping te slapen als Hannah, deze kamer is nu onze logeerkamer, waar regelmatig door familie of vrienden gebruik van wordt gemaakt) en nog een onbenoemde ruimte zoals dat heet, met de ketel, wasmachine, en een heleboel zooi...

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

wij wonen in Tilburg, in het centrum huren we een gelijkvloers appartement met een ruime huiskamer en 2 slaapkamers, 1 voor ons en pal ernaast die van Isis, dus 's nachts geen babyfoon nodig. Binnenkort gaan we de huiskamer verbouwen, is nog niet echt kids-proof, vooral als Isis gaat kruipen enz. We merken het als mijn nichtje hier is (2 jaar), teveel spulletjes zoals cd's, dvd's, boeken enz. waar ze allemaal bij kan............
x Esther (mv Isis 29-11-06)

wij komen uit hengelo (o) en wonen in een oud herenhuis,net gekocht voordat we zwanger werden en we zijn bijna klaar,maar hebben erg veel tegenslag gehad,maar ja dat weet je eigelijk met een herenhuis uit 1906,aaron heeft een klein kamertje maar dat komt omdat zijn oudste zus(dochter van henk uit zijn 1e huwelijk)19 is en een grote kamer had,maar als aaron iets ouder wordt dan krijgt hij haar kamer dus dat komt wel goed,verder hebben we een zolder,maar dat zijn 2 slaapkamers voor de andere 2 kinderen van henk(ook 19 en 21)die om het weekend komen,dus drukke boel hieren dan is het huis ook wel vol!!o ja ergens lopen er ook 2 kattenen slapen henk en ik ook nog ergens in een kamer

groetjes nienke

wij wonen in een eengezinswoning.rijtjes huis in barneveld.. ja idd het kippendorp in gelderland, nog meer mensen hier vlakbij?

liefs cis

Hoi, hoi, wij komen uit Landgraaf, ligt in het zuiden van Limburg. Het is hier eigenlijk best gezellig. Groetjes Wendy

Hoi hoi,

Ik woon in Enschede, in een rijtjeshuis.
We zijn mei vorig jaar verhuisd, twee maanden nadat we erachter kwamen dat ik zwanger was. Ik had al 1 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege extreme misselijkheid, en drie dagen na de verhuizing kon ik weer terug. Was toch te inspannend. Dus de eerste week in ons nieuwe huis heeft mijn man alleen doorgebracht....
We wonen in een gezellige kindvriendelijke straat met veel speelkameraadjes voor Amy, en vlakbij mijn ouders.

Groetjes Lilian

Ik woon in Zaanstad, vlakbij Amsterdam. We wonen sds 6 jaar in een nieuwsbouwgedeelte genaamd 'Saendelft' in Assendelft. Wij hebben een huurwoning, eengezins. We hebben 3 slaapkamers en op zolder heb ik mijn fotostudiootje.

Een heerlijke tuin in een gezellige wijk met (natuurlijk) heel veel jonge gezinnen dus speelmaatjes genoeg.

Joepie! Mag ik weer opscheppen over onze 3 huisjes, hihi.

Wij wonen in Vlaardingen (vlakbij Rotterdam), in 3 huisjes dus. We hebben het als krot gekocht en zijn nog steeds op weg om er een paleisje van te maken. We hebben 6 kamers, waarvan 3 ruime slaapkamers. Wat ik ideaal vind, is dat we maar 1 trap in huis hebben. Ons vorige huis was een kleine bovenwoning, daar moest je dus eerst een trap op voordat je echt thuis was.

Hier een mooie winterfoto van ons huis.

Terug
Bovenaan