Waar en hoe wonen jullie?

Weleens gehoord van een dijkdoorbraak in Wilnis??.. Goed; daar woon ik dus! Nu sinds een jaar in een leuk oud jaren 50 huisje. Niet groot; maar dat zijn wij ook niet.. Omdat ik halverwege het klussen zwanger werd is het huis nog steeds niet echt af.. ach; komt wel!
Met deze warme dagen ben ik lekker de box aan het verven.. moest ik ook nog steeds doen!

Weleens gehoord van een dijkdoorbraak in Wilnis??.. Goed; daar woon ik dus! Nu sinds een jaar in een leuk oud jaren 50 huisje. Niet groot; maar dat zijn wij ook niet.. Omdat ik halverwege het klussen zwanger werd is het huis nog steeds niet echt af.. ach; komt wel!
Met deze warme dagen ben ik lekker de box aan het verven.. moest ik ook nog steeds doen!

Hoi,

Wij wonen in Bovenkarspel, dat ligt naast Enkhuizen en ongeveer 60km van Amsterdam. Na 3 jaar in Amsterdam te hebben gewoont in een klein 2 kamer flatje, wonen we nu in een heus eensgezinswoning met 3 slaapkamers en een grote zolder. We weten nog niet of we hier blijven wonen. Ik zelf kom hier vandaan dus ben wel wat gewend maar mijn vriend kan niet zo goed wennen hier. Het is erg stil en de mensen zijn erg nieuwsgierig van aard. Maar moet zeggen dat ik Amsterdam ook wel heeeeeel erg mis. Ten tweede voel ik meer voor een wat ouder huis, dat straalt wat uit. Het huis waar we nu wonen is 8 jaar geleden gebouwd maar te strak naar mij smaak. We vielen voor de ruimte en het uitzicht.

Groetjes Diana

Wij wonen in Houten, vlakbij Utrecht in een rijtjeshuis. Ik was 5 maanden zwanger toen we erin gingen....voor de rest van de duur van mijn zwangerscahp heb ik de toiletpot van dichtbij mogen bestuderen en mijn slaapkamer gezien. Na mijn bevalling heb ik de rest van ons huis maar eens goed bekeken.!! Het is lekker buiten en er zijn veel kinderen in de buurt! Perfect voor Isa als ze wat groter is!

Groetjes,
Rosanne

Hier gaan wij wonen:

3e deur vanaf rechts (de 4e zie je op de foto niet dus de 3e, hihi)

We kunnen niet wachten hier te gaan wonen! En Anne een fatsoenlijke kamer heeft. De kamer waar ze nu slaapt hebben de rest hier in de flat in gebruik als opslagkast, hahahahahaha.

Groetjes,
Natasja

Hoi hoi!

We wonen in Heerlen (Z-Limburg). Hardstikke leuk huis met veel tuin en kort bij het bos..maar op 1 mei krijgen we de sleutel van ons droomhuis! Een herenhuis uit de jaren '30 !! Helemaal super!

Dus als iemand interesse heeft in een vrijstaande woning in Heerlen..!!! haha

Groetjess

Hallo iedereen,

Wij hebben ons eigen huis gebouwd in Zeewolde ook op een recreatieterein.
2 weken voordat ik uitgerekend was zijn we overgegaan van mijn schoonouders naar ons eigen huisje. Wij woonden al 4 jaar "samen" bij mijn schoonouders op de bovenverdieping en gingen nu dus eigenlijk voor het eerst echt samen wonen en 3 weken daarna ben ik bevallen van ons zoontje. Maar ik heb doorgewerkt aan ons huis tot ik niet meer op mijn voeten kon staan van het vele vocht.....Kun je het voor je halen??? ik met mijn dikke buik op mijn knieën om de plinten te schilderen, maar het is het waard geweest want we zitten hier HEERLIJK !!!!

Groetjes.

Terug
Bovenaan