Waar ergeren jullie je meer aan?

A

Anoniem

Guest
We hebben al een spelletje met positieve dingen om uit te kiezen. Nu vraag ik jullie waar jullie je het meest aan ergeren. Dus dames kom op en doe mee!

Wat is meer irritant?

EEN GAT IN JE SOK ALS JE NET EEN DAG WEG BENT WAAR JE TEEN DOORHEEN KOMT OF EEN BEHA DIE HELEMAAL NIET LEKKER ZIT?

Een BH die niet lekker zit.. Ik had er toevallig gisteren een aan die piekte en daar wordt ik helemaal kriegel van!!!!!
Johova getuigen aan de deur (hoop dat ik nu niemand beledig..) of enqueteurs aan de telefoon?

Hoi hoi,

Nou idd enquete of verkoop a/d telf. Zie dan al op de display "nr.onbekend" en denk dan daar hebben we weer zo'n "Goedenavond met de nationale hypotheek-shit" etc.Bah hoogst-irritant.

xx Roos xx

Roos, je moet er meteen weer een keuze bijzetten toch?

Zal ik het nu doen?

Wat is vervelender..
-Net je huis gepoetst hebben, en de kids/mannen lopen er na 10 min weer met vieze schoenen van beneden naar boven door heen?
Of..
-Knoeien op je nieuwe kleren...

Knoeien op je nieuwe kleding. Zo zonde. Dan moet je het weer wassen, drogen en strijken. Bah.

IETS KWIJT ZIJN OF IETS DAT STUK GAAT?

iets kwijt zijn! dat is zo irritant ik had het vanmorgen nog mijn vriend moest zijn urenlijsten hebben en die heb ik idd ergens neergelegd maar joost mag weten waar uiteindelijk maar een oude gepakt en getypext

cd ' s niet in het goede hoesje of man die kleren uitrekt en niet in de was gooit en dan vervolgens boos worden dat he niet gewassen is

Cd's die niet in het goede hoesje zitten. Vreselijk!!!! Dat van die kleding heb ik geen last van. Toen we pas samenwoonden gebruikte mijn man onze slaapkamer ook als wasmand met als gevolg dat hij geen schoon ondergoed had terwijl de wasmand leeg was. Omdat ik niet voor een paar onderbroeken de was ga draaien heeft hij toen twee dagen hetzelfde ondergoed aangehad.

IEMAND DIE SUPERCHAGRIJNIG IS ALS JIJ VROLIJK BENT OF IEMAND DIE SUPERVROLIJK IS ALS JIJ GEWOON EEN PESTBUI HEBT?

Terug
Bovenaan