Waar ergeren jullie je meer aan?

Hoi suus 75,
De spelletjes zijn duidelijk te herkennen aan de topics, en meedoen hoeft niet hoor...dus........
Ergeren is niet nodig toch??
Groet Rina

Naar zweet ruikende mensen..ieieie, soms kan je er niets aan doen..maar soms ook wel...

tandpasta in de wastafel laten liggen, of haren op de douchevloer...

haren op de vloer in de douche. Bah. Dan raakt het putje vertopt en kan ik het weer met een oude tandenborstel uitbaggeren.

EEN ZIEKE MAN OF ZELF ZIEK ZIJN?

Een zieke man! Ik ben niet vaak echt ziek, maar als mijn man een keer ziek is, dan vergaat de hele wereld ook meteen. Dan kan hij nog een kopje thee zetten voor zichzelf!

Vaatwasser of droger kapot

Ja Suus, vind dat ook geen leuke opmerking
Als je je eigen er niet aan wilt ergeren, kijk je toch niet??
Dan ben jij blij, en zijn wij blij

Droger kapot, ken dat ding echt niet missen (vaatwasser ook niet trouwens, maar die staat minder vaak aan dan de droger aanstaat

DE HOND VAN DE BUREN DIE JE IEDERE OCHTEND WEKT, OF WERKMANNEN DIE BEZIG ZIJN??

Dan ga ik maar voor de hond van de buren, die werkmannen die zijn soms nog weleens aangenaam om naar te kijken hahaha

Wat is irritanter??
- De Etos die een doos thuis af komt leveren met een vrouwtje die je van alles aan probeert te smeren?
- De kruidvat die alleen in de stad zit en waar je 3 keer naartoe moet omdat ze de desbetreffende doos niet op voorraad hebben??

De kruidvat die alleen in de stad zit en waar je 3 keer naartoe moet omdat ze de desbetreffende doos niet op voorraad hebben dat is echt niet leuk al je ergens 3 keer voor terug moet en het dan nog niet hebben,

DAT JE AUTO NIET WIL STARTEN OF JE FIETSBAND LEK IS

Terug
Bovenaan