Waar ergeren jullie je meer aan?

Hmm... ik ben zelf ook niet de magerste, maar te dun vind ik ook weer niet echt mooi.
Tja... moeilijk hoor... te dik dan maar!

DE COMP DIE HET NIET DOET OF JE GSM DOET HET NIET MEER?

leuk spelletje weer, doe ook even mee.
de computer
gsm gebruik ik alleen in noodgevallen.
oei dan nu een nieuwe even denken hoor..........

nauwe gangpaden in winkels of
mensen die dom blijven staan als je eraan komt met wagen?

Mensen die dom blijven staan. Vrelselijk! Vooral als ze me dan met halfopen mond aangapen. Dan moet ik de neiging onderdrukken om een klap onder de kin te geven zodat de kaken tegen elkaar slaan.

MENSEN DIE NIET LUISTEREN OF MENSEN DIE ALLES WAT JE VERTELD ZELF OOK HEBBEN MEEGEMAAKT EN DAN HALVERWEGE HUN VERHAAL GAAN VERTELLEN ZONDER DAT ZE JE UIT LATEN PRATEN?

mensen die je niet uit laten praten, wat ontzettend irri. ik heb zo'n collega, alles wat een ander heeft, heeft zij ook maar dan erger.

verkleurde was:
roze/blauw of grauw?

denk zet er ook blauw bij voor de jongensmama's onder ons

had in mijn roze was een witte bh die nu ook roze is, wel mooi trouwens hihi

Grauwe was. in de zomer blijft alles wel mooi wit omdat ik het dan in de zon laat drogen maar in de winter wordt het steeds grauwer. Iets wits wat verkleurd is zet ik gewoon een nachtje in een emmer water met een tabletje steradent. Wordt het weer helemaal wit van.

IEMAND DIE STEEDS ZIJN NEUS OPHAALT OF IEMAND DIE DE KRIEBELHOEST HEEFT NAAST JE.

Iemand die constant zijn neus ophaalt, VERSCHRIKKELIJK SNUIT GEWOON JE NEUS!!! Kriebelhoest is vaak minder makkelijk op te lossen dus kun je wat langer handelen..

Wachten aan de kassa, terwijl er genoeg personeel is om nog een kassa te openen, maar gewoon niet openen
of
Wachten aan de kassa, omdat iemand zijn kleingeld wilt inleveren en dat op zijn gemak gaat doen!

Personeel wat niet gewoon doet waar ze voor zijn: Kassa openen!
Ik heb zelf jaren in een supermarkt gewerkt en dat werd er bij ons echt ingehamerd. Misschien dat ik me er daarom zo aan erger!

EEN SPANNENDE FILM KIJKEN DIE JE HEBT OPGENOMEN EN DAN BLIJKEN DE LAATSTE 10 MINUTEN ER NIET OP TE STAAN
OF
eEN SPANNEND BOEK LEZEN EN ERACHTER KOMEN DAT HET LAATSTE HOOFDSTUK ONTBREEKT

Het is mij allebei al eens overkomen.

Terug
Bovenaan