Waar ergeren jullie je meer aan?

Dat de auto niet wilt starten, ik heb nie eens een fiets,en als ik die wel zou hebben en de band is lek, ken ik altijd de auto pakken

MENSEN DIE ERG LANG STAAN TE SUKKELEN BIJ DE KASSA MET KLEINGELD, OF MENSEN DIE BIJV. NET HET LAATSTE PAK MELK VOOR JE WEGPAKKEN??

Mensen die staan te sukkelen met kleingeld. En dan vooral op zaterdagmorgen als het heel druk is in de supermarkt en er een bejaarde met een rollator die normaal niet vooruit komt ineens voorbij komt gesjeesd en vlug voor je in de rij gaat staan bij de kassa en dan drie keer moet kijken wat voor geld hij vast heeft om na een kwartier puzzele tot de conclusie te komen dat hij niet genoeg muntjes heeft en alsnog met papiergeld moet betalen!

OP HET TOILET ONTDEKKEN DAT ER NOG MAAR 1 VELETJE TOILETPAPIER OP DE ROL ZIT OF BIJ DE KOELKAST MERKEN DAT ER NOG NET EEN SLOKJE MELK IN HET LAATSTE PAK ZIT?

Dat het toilet papier op is, want ik gruwel van melk, dus dat zal me nooit overkomen!

EEN TREIN NÉT MISSEN OF EEN TREIN DIE VERTRAGING HEEFT!!!!

Een trein die vertraging heeft. Ik heb wel eens drie uur in een trein moeten staan in het halletje met twee kinderen en drie tassen vol bagage omdat een of andere zwartreizer weigerde de trein te verlaten en de spoorwegpolitie lang op zich liet wachten. Bah!

NIET IN SLAAP KUNNEN VALLEN (HOE VOELT DAT OOK AL WEER?) OF NIET WAKKER KUNNEN WORDEN EN DE HELE DAG WAZIG ZIJN?

niet in slaap kunnen vallen. ik blijf maar aan het draaien met het gevolg dat ik dan net slaap als de wekker alweer gaat.

MET JE NIEUWE SCHOENEN IN DE HONDENPOEP GAAN STAAN OF EEN RODE SAUS VLEK OP JE NIEUWE KLEDING

Toch echt die hondenpoep!!! Ik heb toevallig van de week met mijn nieuwe laarzen in de poep gestaan en dat was echt superranzig!!!!!!!!!!!!!!
RUZIE/ONENIGHEID MET JE MOEDER OF MET JE LIEF???

Ruzie met mijn vriend..want die zie je elke dag..En met mijn moeder kun je het even laten bezinken omdat ik haar niet zo vaak zie..

Je haar dat  verknipt word door  de kapper,/ of last van je kies, na het vullen bij de tandarts?

De kiespijn. Auwie. Daar heb ik pas nog een aantal dagen last van gehad. Als de kapper mijn haar verknipt ga ik terug en laat het over doen.

EEN AFWAS VAN EEN DAG WEGWERKEN OF EEN MAND STRIJK VAN EEN WEER WEGSTRIJKEN?

Terug
Bovenaan