Waar gaat jouw kindje van over de rooie?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik las net bij een topic dat Stijn de hele buurt bij elkaar gilt als hij zijn regenponcho aan moet. Bas wordt helemaal hysterisch van de neusspray....
Waar gaan jullie kindjes van over de rooie?

Groetjes, Karin

Dat probleem met Stijn is opgelost hoor:

groetjes van marloes (vind je hem niet lief zo???)

Marissa vindt haar neusdruppels echt niet leuk en ze heeft een paar dagen een pufje gemoeten voor het slapen gaan met zo'n toeter op haar gezicht, dat vond ze ook niets. Maar echt over de rooie gaat ze eigenlijk nooit

Interessant topic

Dylano gaat wel vaker over de rooie.
Maar hij vind het dus helemaal niets, als hij niet meer zelf zn drinken of yoghurt op mag drinken. Hij weet dat hij de beker goed vast moet houden, maar als hij ze loslaat met allebei zn handjes, is het voor deze mama klaar, en krijgt hij alleen nog maar als ik het mag doen. Anders heeft hij gwn pech.

Liefs Debby.

Als ze niet zelf mag eten.... oeh dan is ze niet lief....
En gelukkig hoef ik niet vaak een neusspray te gebruiken, maar als het nodig is, berg je dan maar.
Tegenwoordig heeft ze er ook last van als ik een trui aan wil doen bij haar...

groetjes Maris

Hoi hoi,

Justin gaat echt over de rooie als ie onder de douche moet. Dit is pas sinds een paar weken. Voorheen vond ie het prachtig en nu gilt ie de hele buurt bij elkaar.

groetjes mirjam

Rik gaat krijsen als ie even geen aandacht krijgt en zijn tanden moet poetsen (dat laatste sinds kort, us denk dat er een tand aan zit te komen weer). Verder wil hij tegenwoordig ook echt zijn eigen pap uitlepelen (heb zon oefenbestekje voor hem, zo schattig!!)

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Levi wordt nu continu helemaal paars en rood van het gillen als hij niet zelf mag eten. Maar mijn man kan daar echt niet tegen alshij met zijn handen in de kwark zit en het dan overal gaat smeren dus dat is echt gezellig aan tafel.

Levi wil trouwens met verschonen ook niet meer op zijn rug liggen en wordt dan ook echt heel boos.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan