Waar gaat jouw kindje van over de rooie?

Mijn dochter gaat over de rooie als ze naar bed moet als er bezoek is. Dan krijg ik haar met geen mogelijkheid naar bed en krijst ze al als ik met haar naar boven ga... Hihihihihi

Hoi,

Fleur word boos wanneer het niet naar haar zin gaat..Zolang ik geen NEE zeg,dan is ze zooow lief...Maar ik laat natuurlijk niet alles heel de dag toe,dus dat eindigd dan regelmatig in driftbuien..

Groetjes Elma

Jayden gaat over de rooie van op de commode liggen om zijn pamper te verschonen en als hij niet meer zelf mag drinken omdat hij knoeit...
Wat een heet hoofdjes he die kids van ons...

Groetjes, Patricia  (jayden 18-05-2007)

Hoi,
Lieve heeft het niet snel dat ze zo boos is hoor..
Maar net was ik met haar bij de huisarts, ze heeft een virusinfectie..nu in haar mondje..maar hij moest echt even kijken..Ik haar liggend op haar rug op schoot, en hij kijken met een lampje..en een stokje...Nou...dat was een goed voorbeeld van ''over de rooie gaan''
Hhahaha, normaal valt ze wel mee..
Maar de arts kon er wel om lachen..ze liet het mooi niet toe..
Gr Rina

Hoi,

hier ook een meisje dat begint te schreeuwen als de neusspray in zicht komt. Ook bij het temperaturen en inbrengen van een zetpil is het de laatste tijd groot verzet en zo veel mogelijk proberen om het te voorkomen.

Gisteren wilde de huisarts even naar haar longen luisteren en dat is niet gelukt aangezien mevrouw zo hard ging huilen en niet stil te krijgen was totdat hij weer achter zijn bureau zat.

Ook bij de kapper was het 3 maanden geleden helemaal mis. Daarvan hieronder het bewijs.

Groetjes
Inge

Ik lees veel stukjes over kinderen die over de rooie gaan als ze niet zelf mogen eten of drinken. Waarom mogen ze dat niet??? Stijn eet alles zelf, en hij knoeit regelmatig maar daar leert hij het van. Ik vind het heerlijk om te zien hoe hij geniet van een bakje vla en ook al zit het achter zijn oren, jammer dan. Gisteren hadden we vis en dat vloog over de tafel, ach ik pak het op en leg het terug op zijn bord en hij eet het alsnog op.

Op de commode wilde Stijn heel lang ook niet op zijn rug liggen. De laatste dagen ruik ik aan zin voetje en roep heel hard IEW!!! Wat een stinkvoetjes. En dat is genoeg voor Stijn om zijn voet nog honderd keer in mijn neus te proberen te stoppen en bij mijn reactie in schateren uit te barsten. hij blijft dan intussen mooi liggen en dan kan ik hem verschonen.

Groetjes van Marloes

Hoi Hoi,

Sven kan heel boos worden als hij even op zijn eten moet wachten wat bijv. opgewarmd moet worden of als ik aan het opscheppen ben en hij al in de stoel zit.

En 's avonds na het badderen als hij aangekleed moet worden is het ook vaak raak.

Maar verder is het een tevreden mannetje....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2008 11:20:13'));

Ik lees veel stukjes over kinderen die over de rooie gaan als ze niet zelf mogen eten of drinken. Waarom mogen ze dat niet???

Hoi Marloes,

het is niet zo dat Dylano niet zelf mag eten of drinken. Sterker nog: We willen dat hij goed leert eten en drinken.
Maar vind wel dat hij het moet doen zoals het hoort. En hij weet dondersgoed hoe het moet hoor. Ik zie het al aan zijn gezichtje als hij wat van plan is (geniepig lachje), en dan waarschuw ik hem, maar de 2e x niet meer. Dan doe ik het, en anders heeft hij pech.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan