Waar halen jullie kindjes troost uit (buiten mama natúúrlijk)

A

Anoniem

Guest
Meike heeft nl geen speen of knuffel en soms is dat lastig als heel verdrietig is.

Wat hebben jullie kindjes? Speen, doekje, knuffel of alles???

Vertel....

Ben benieuwd!

Groetjes Renske

Ik heb hier niet echt ervaring mee, Ivar is door ons altijd te troosten en zijn verdriet is eigenlijk altijd van korte duur. Hij heeft wel een favo knuffel, maar die hebben we nog nooit nodig gehad.

Maar ben wel benieuwd naar de reacties!

Groetjes Jenneke

Hier eigenlijk hetzelfde als bij Jenneke.
Hij is eigenlijk altijd goed door ons te troosten.
Ook Delano heeft geen speentje,zijn favo knuffel heeft hij alleen in bed.
Ben ook benieuwd naar reakties van anderen.
Groetjes Tanja.

mmm, mijn verhaal voegt eigenlijk niet zo heel veel toe. Sophie huilt bijna nooit en is echt supermakkelijk te troosten (als ze valt bijvoorbeeld): kusje, knuffel en een gek gezicht en ze lacht weer....

Oja, soms helpt een soepstengel of een doosje rozijnen heeeeel goed bij het mopperen haha (als dat later maar geen troostchocolade wordt)

Groetjes
Susan

Tja, mama kan nou eenmaal het beste troosten. Maar als ik er niet ben laat Julian zich ook door papa of iemand anders troosten. Hij huilt nooit lang, veel te ongeduldig om weer wat nieuws te ontdekken!

Als hij naar bed gaat heeft hij een vaste knuffel en een speen. Op de creche heeft hij dezelde combinatie. Maar ik vind dit geen troosten, ze zijn onderdeel van een vast ritueel. Als hij uit bed gaat blijven zijn slaapknuffel en speen in bed liggen.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hier is papa toch vaak nummer 1 hoor. Zeker als ze boos is op mij hihi. Maar Mexx huilt bijna nooit en ze heeft wel een koe en een speen voor in bed maar eigenlijk komen die heeeeeel zelden uit bed.

liefs wendy

Hiya mommas!

Max is over het algemeen een heel vrolijk mannetje, maar als hij zich pijn gedaan heeft dan is het mama en zijn doek. ook als ie een beetje chagerijnig is werkt z'n doek goed....hij pakt 'm ook zelf, gaat lekker op de grond liggen en steekt z'n duim in z'n mond. (godzijdank hebt ik ongeveer 12 van die doeken en het maakt hem niet uit welke het is haha)

Ajuus, ilja

Hallo   meiden,

Mijn zoon Perre heeft met kerst vorig jaar een knuffel gehad. Als je in beer zijn buikje drukt zegt mama's stem dat papa en mama heel veel van hem houden en met de beer dicht bij hem zijn. Ik heb de beer zelf samengesteld bij een winkel in Amstelveen. Perre neemt de beer het liefst overal mee naar toe, in bed en naar het kinderdagverblijf is hij in ieder geval onmisbaar. Want mama en papa kunnen Perre het beste troosten maar bij beer voelt Perre zich ook heel veilig.

Terug
Bovenaan