Waar halen jullie kindjes troost uit (buiten mama natúúrlijk)

ook hier de speen op nummer 1
en dan een lekkere knuffeldoek
eigenlijk heeft ze die doek niet nodig, bij troost
maar is een onderdeel van het slaapritueel. als van kleins af aan eigenlijk.
maar de speen is echt annique haar troost ding samen met mama of papa's knuffeltje
liefs sandra

Hier kan mama goed troosten, al is Tijn een harde en huilt niet snel, meestal snikt hij een keer of hij haalt diep adem en gaat weer verder. Als hij wel heel verdrietig wordt dan weten we hoe laat het is..... bedtijd, hahaha. Hij heeft wel een speentje maar deze blijft alleen in bed.

Groetjes Danielle, mv Tijn 26.09

Absoluut mama natuurlijk  maar daarnaast uiteraard papa, en haar duim. Boevndien is Olleke, haar favoriete knuffel (zacht roze/paars olifantje) echt een hit, maar die heeft ze alleen in bed.

Met het duimen ben ik niet superblij, maar het geeft haar echt rust dus... Sinds ze met een maand of drie haar duim heeft gevonden wil ze ook absoluut geen speen meer; ik het begin gaf ik 'm wel, maar mevrouwtje tufte 'm uit en ging lekker eigenwijs duimen, haha! Ach, het ziet er ook wel enorm schattig uit (en ik weet hoe lekker het is, ik heb het jááren gedaan...), we zien over een tijdje wel hoe we het haar af gaan leren. Dat heeft nu toch nog geen enkele zin.

Groetjes,
Myrna, mv Isis

Terug
Bovenaan