Waar ik bang voor was, is nu gebeurd... Ik ben hem kwijt...

meis,

ik word behoorlijk boos op jou vent als ik dit zo lees, ik denk dat ik wel zou weten wat ik zou doen in jou geval.
je voelt je niet aantrekkelijk meer? daar kan wat aan gedaan worden, laat die vent maar eens zien wat ie aan het kwijtraken is!
ga met je vriendin lekker naar de kapper, laat je mooi opmaken door je vriendin, en koop wat mooie kleding. regel oppas voor de kleine en ga eens lekker uit met je vriendin.
en vertel em dit ook maar. misschien dat ie gaat nadenken als jij ineens in trek bent bij de andere mannen. dan gaat ie vast wel nadenken!
en mocht dat hem ook niet interesseren, bedenk dan dat je op zo'n vent niet kan bouwen en dat jij sterker bent of er ieder geval sterker uitkomt.
laat hem maar lekker links liggen en doe je eigen ding maar ff, als hij echt van je houdt dan zal hij wel naar je toe komen en anders loopt hij een geweldige vrouw mis! en dat is zijn eigen schuld, jij hebt hier geen schuld aan, je kan niet meer dan je best doen meis.
en dat heb je geloof ik ook zeker al gedaan. kies voor nu maar voor je kindje en jezelf en laat hem maar zelf alles doen, koken, wassen enz enz.
daar ben jij op het moment echt veeeeels te goed voor!

sterkte meis,

groetjes Miranda

Jeetje wat vervelend zeg weet er eigenlijk geen andere woorden voor, maar ben het wel een beetje met miranda eens. Sommige mannen zijn dingen zo gewend en nemen het voor lief, laat het even op zijn beloop, maar cijfer jezelf vooral niet weg voor hem. Jij en je kindje zijn het belangrijkste.
Als het zo moet zijn komt het wel weer goed, ga even je eigen gang en laat hem even. Je kindje is nu het belangrijkste, die vraagt je onvoorwaardelijke liefde en aandacht. Hij is volwassen en zou hier beter mee om moeten gaan.
Laat het even gaan en als je merkt dat hij meer interesse gaat tonen, praat het dan uit.

Ik hoop dat alles goed zal komen, maar onthoud jij en je kindje zijn het belangrijkste.

knuffel van tammy mama van jadey 3mnd

o,wat erg rosita!!echt heel rot voor je.ik begrijp de reactie van mensen die zeggen dat je ervoor moet vechten,maar ik wil je toch even waarschuwen voor een valkuil waar ik ooit ingevallen ben:smeken,bedelen en wanhopig achter hem aankruipen.leek even succes te hebben,maar 2 maanden later was hij alsnog weg en ik was er toen nog kapotter van als 2e maanden eerder toen hij bij me weg wou.hij hield gewoon niet echt van me.natuurlijk hoop ik dat het nog goed komt tussen jullie,maar hou alsjeblieft de eer aan jezelf.
veel sterkte.
groetjes kari

Die valkuil is mij helaas ook bekend. Twee maanden lang smeken, in angst leven en kruipen. Arjun en jij zijn nu het belangrijkste. Maarre waar ik meteen aan moest denken toen ik dit las was dat jullie bij zijn ouders wonen. Ik hoop dat je een uitwijkmogelijkheid hebt voor jou en Arjun, want dat lijkt me het extra moeilijk te maken. Nogmaals heel veel sterkte.

Liefs Ilona

hoi rosita,
wat vind ik dit kl*te voor je!
ik ben het met kari eens, kijk uit dat je jezelf niet helemaal naar beneden haalt, hij is het niet waard. als hij helemaal niks wil proberen houdt hij gewoon niet genoeg van je en je bent veel meer waard dan dat!

en jaloers maken door je mooi te maken heeft ook geen zin hoor, misschien even, maar uiteindelijk gaat het daar toch niet om.

ik wens je veel sterkte en lucht hier je hart maar, wij staan in ieder geval aan jouw kant!

groetjes,
daphne  

Terug
Bovenaan