meis,
ik word behoorlijk boos op jou vent als ik dit zo lees, ik denk dat ik wel zou weten wat ik zou doen in jou geval.
je voelt je niet aantrekkelijk meer? daar kan wat aan gedaan worden, laat die vent maar eens zien wat ie aan het kwijtraken is!
ga met je vriendin lekker naar de kapper, laat je mooi opmaken door je vriendin, en koop wat mooie kleding. regel oppas voor de kleine en ga eens lekker uit met je vriendin.
en vertel em dit ook maar. misschien dat ie gaat nadenken als jij ineens in trek bent bij de andere mannen. dan gaat ie vast wel nadenken!
en mocht dat hem ook niet interesseren, bedenk dan dat je op zo'n vent niet kan bouwen en dat jij sterker bent of er ieder geval sterker uitkomt.
laat hem maar lekker links liggen en doe je eigen ding maar ff, als hij echt van je houdt dan zal hij wel naar je toe komen en anders loopt hij een geweldige vrouw mis! en dat is zijn eigen schuld, jij hebt hier geen schuld aan, je kan niet meer dan je best doen meis.
en dat heb je geloof ik ook zeker al gedaan. kies voor nu maar voor je kindje en jezelf en laat hem maar zelf alles doen, koken, wassen enz enz.
daar ben jij op het moment echt veeeeels te goed voor!
sterkte meis,
groetjes Miranda