Waar is iedereen???

Maar het kan toch niet zo zijn dat het hier zo stil is omdat Debby en ik (oa) wel eens ergens anders kijken??
Ik ben hier elke dag, maar als het zo stil is, valt er ook weinig te reageren.
Ik heb al eerder gezegd dat ik jullie niet wil missen en zit echt niet heel de dag op het andere forum.
Ik heb alleen minder tijd omdat de oudste nu ook weer naar school gaat en ik dus 4 keer per dag heen en weer moet fietsen.

De oudste staat nu naast me en wil heel graag een hartje neerzetten, dus bij deze;

Groetjes Sil

Ik geloof dat jullie de draaiende motor zijn hier Sil....hahahaha...
Het is wel heel erg stil sinds dat andere forum van start is gegaan.
Ik mis jullie wel hoor...
Maar voel je niet bezwaard of wat dan ook...
het is absoluut geen verwijt naar jullie toe. (als je dat soms dacht)
Het viel me gewoon op...

Issie

Ik zag het niet als verwijt, ik wil alleen niet dat er gedacht wordt, dat het puur door het nieuwe forum komt.
Ik vind jullie nog steeds allemaal erg lief!
Sil

Zo, ben ik ook weer.

Maar het was inderdaad niet direct een verwijt maar wel een constatering dat het(daardoor?) wel ineens veel rustiger is geworden.

Ik geloof ook wel een beetje dat Debby en Sil de spil zijn van het najaarforum. Jullie zijn enorm gezellig en reageren altijd wel op berichtjes. Dus als jullie er dan eens een avondje niet zijn bijvoorbeeld, dan krijgt dat nieuwe voorjaarsforum de schuld. Misschien ten onrechte.

Liefs Ida

Ik geloof niet dat het door het nieuwe forum komt hoor...maar als jullie er niet zijn valt het meteen op...hahahahaha

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 19:43:01'));

Zo, ben ik ook weer.

Maar het was inderdaad niet direct een verwijt maar wel een constatering dat het(daardoor?) wel ineens veel rustiger is geworden.

Ik geloof ook wel een beetje dat Debby en Sil de spil zijn van het najaarforum. Jullie zijn enorm gezellig en reageren altijd wel op berichtjes. Dus als jullie er dan eens een avondje niet zijn bijvoorbeeld, dan krijgt dat nieuwe voorjaarsforum de schuld. Misschien ten onrechte.

Liefs Ida

Ahhhhhh dat vind ik wel hééél lief zég!!!!
Maar zo erg draait het toch niet om Sil en mij???  
Ik lees wel altijd mee, maar als ik hier ben is het stil... en die trut van een schoonmonster zit me ff dwars
Persoonlijk vind ik niet dat ik die veren verdien... het najaarsforum draait om ons allemaal, vind ik!!
Des al niet te plus... een dikke  van mij!!
Groetjes Debby

Jij ook een dikke knuffel hoor...we missen je gewoon....heeeeeeeeeeeeeeel errug!

Terug
Bovenaan