Waar is iedereen???

Oooh, J_U_F, wat een verhaal zeg!
Nou, die knuffel is zeker ook voor jou bedoeld hoor!

Sterkte he!

quote: j_u_f reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 20:00:13'));

Oeps Debby, ik schrok even. Dacht dat het een reactie op mijn bericht was .

ik lees nu ff terug naar aanleiding van deze van jou
Oeiiii da's niet niks zég!! en nee, zoals je zelf al zag.. was dat natuurlijk niet voor jou bedoelt!!  deze is voor jou juf!!

Groetjes Debby

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 20:08:58'));

Maarre, hoe is het verder met jou J_U_F? en met jou Debby?

Met mij wel goed hoor!

Groetjes Debby

Da's fijn om te horen.

Ik vraag me wel eens af hoe normaal het is dat je als ouders van een baby/dreumes zo uitgeput bent; maar jij komt helemaal niet zo kapot over. Ben jij niet moe?

We kennen ze niet heel goed hoor. Eigenlijk alleen van familiefeesten, maar voor manlief is het wel naar. Die ging vooral in zijn jeugd veel met ze om.  Maar ik moet zeggen dat het gisteren wel een beetje op me drukte. Dan besef je je weer eens  hoe blij je mag zijn met wat je hebt en dat het allemaal zo over kan zijn...

Nou, ik maak het er ook niet gezelliger op he.  
Ik heb  gisteren trouwens ook voor het eerst sinds 1,5 jaar weer autogereden. Ik durfde niet meer maar heb mezelf maar eens onder handen genomen. Het ging echt super dus vanaf  nu kom ik weer overal hihihi    

Nou Juf, je mag hier alles vertellen wat je kwijt wil en als dat niet zo leuk nieuws is dan kan dat dus ook. We willen graag weten hoe het met je is en daar hoort dit dan bij want je bent er erg van geschrokken en dat is hartstikke logisch.

Wel onwijs knap van je dat je hebt autogereden zeg. Effe een flinke drempel lijkt mij. Ik heb zelf ook na jaren niet meer gereden te hebben tijdens m'n zwangerschap het autorijden weer opgepakt. Fijn dat het zo goed ging!

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 20:17:55'));

Da's fijn om te horen.

Ik vraag me wel eens af hoe normaal het is dat je als ouders van een baby/dreumes zo uitgeput bent; maar jij komt helemaal niet zo kapot over. Ben jij niet moe?

tuurlijk wel.. hahaha, ik zou liegen als dat niet zo zou zijn.
Elke ouder is wel een bepaalde mate van moe/versleten.. ik zit heerlijk aan de koffie (liters per dag ) en op die manier "sleep" ik mezelf er wel doorheen

Groetjes Debby

en aanvulling; als ik heel de dag; zucht.. steun... en puf... voel ik me alleen maar nog moeier en beroerder

Terug
Bovenaan