Waar kan jij je aan irriteren?

Zo weer eens wat anders.
De vraag: Waar kan jij je aan irriteren?

Dit kunnen kleine dingen zijn, grote dingen. Te maken hebben met je kind(eren) of iets heel anders...

GOOI het er maar uit.....

Okee ik begin...

Myrthe dr haar laten we groeien. Nu is het in een bobkapsel totdat alles 1 lengte heeft. Van de week weer geknipt. Ik vroeg aan mn ma wat ze ervan vond.
Tja achter wel leuk, maar van voren hangt het in haar ogen, geen gezicht.
HALLO!!!! IK HEB HET AL 10X VERTELD DAT HET MOET GROEIEN!!! Ik kan het toch niet lang toveren??

Mijn echtgenoot die de wc rol verkeerd ophangt! "moet" met het papiertje naar voren afhangen, hahahah! ( En dat is dan al als ie de rol ophangt!!)

Gillende kinderen bij de C1000 die me mijn gogo's afhandig proberen te maken...

Mijn echtgenoot die de laatste pampers pakt zonder dat even door te geven, en dat in combinatie met poepende kinderen 's morgens vroeg is geen feest, hahah!

- dat mensen dingen gaan beloven (die je heel leuk vind) en het vervolgens niet doen GGGRRRR

- dat Daniel altijd alles met een vaart de box uit gooit en ik dit niet afgeleerd krijgt

- ik hartstikke moe ben en dit maar niet over wil gaan en ik niet zwanger ben, geen ad meer gebruik en ik dus gewoon niet weet waar het vandaan komt!!

-Mensen die commentaar hebben op het feit dat Eva (20 maanden) nog niet loopt. (Dat ze op het gbied van taalontwikkeling en fijne motoriek wel heel snel is word even vergeten!!!)

-Mensen zonder kinderen die jou precies weten te vertellen hoe je kinderen opvoed.

-Nu ik zwanger ben van kindje nr.2 de opmerking "Je hoopt nu zeker op een jongetje"
Ehhh, nee, niet in het bijzonder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* mensen die continu tegen Leah zeggen: "nou, nou, het wordt écht tijd dat je nu gaat lopen" (bijna 19 mnd)..... Tssss, laat het lieve kind zelf bepalen wanneer ze wil lopen........
* mensen die zich bemoeien met hoe wij met de kinderen omgaan (bv. 'moet ze geen jasje aan?' 'kan je haar niet beter sokjes aandoen?'; vast goed bedoeld, maar alsof ik niet het beste wil voor mijn kind....
* mensen die maar snoep blijven geven, terwijl 2 van onze kids niet goed tegen kleurstoffen en suiker kunnen (dan stuiteren ze door huis) en we daar behoorlijk goed op letten

oh ja, ook belangrijk:
* mensen die maar blijven vragen aan de (oudere) kids: "blijf je logeren?" (en dan is mama de boeman want die zegt dan: nee, dat kan nu niet!!) of telkens de vraag "Wanneer kom je eens logeren?"......
Eh, tja, ik heb ze allemaal het liefst thuis, ook al is dat superdruk.... is dat heel raar???

- Dat ik ff geen zin in sex heb en vriendlief meent dat hij verwaarloost wordt.
Goh gek he na een bevalling en een dagje rennen met 2 kids, ik wil 's avonds gewoon SLAPEN!!!

- Dat ik schijnbaar wel alleen 2 kinderen, een huishouden en 2 honden kan verzorgen. Daar maar WEER afspraken overgemaakt, die vervolgens weer niet worden nageleefd.... GRRRR
Hij zou elke dag met de honden een stuk gaan lopen, een uurtje ofzo. Heb ik normaal altijd gedaan, maar ja dat is nu niet meer zo goed in te plannen. Dus ook nog eens van die vervelende honden in huis omdat ze te weing beweging / aandacht krijgen.

Terug
Bovenaan