ik irriteer me aan:
... mn schoonvader die maar 3 keer per jaar langskomt... blijf dan gewoon weg!
... mensen die alles beter weten mbt nathalia, omdat ik nog zo jong ben!
... mensen die denken dat ik de oppas ben van nathalia
... die dagelijkse afwas! wordt echt tijd voor een vaatwasser!
... al die rekeningen elke maand!
... dat ik al ruim 2 maanden verhuisd ben en nog steeds post op mn oude adres krijg
heb gelukkig ook heel veel leuke dingen:
... mn vriend die me heel goed helpt,steunt en er altijd voor me is, hoe moe hij ook is na een dag werken.
... nathalia die me altijd weer op weet te vrolijken als ik t even niet meer zie zitten.
... een nieuw hummeltje in mn buik waar ik ontzettend blij mee ben
... dat ik eindelijk mn draai heb gevonden in t huishouden. was ff wennen, opeens zo'n groot huis.
... mn ouders, familie ontzettend blij zijn dat ik weer zwanger ben, en ontzettend voor me duimen/bidden dat het nu goed zit.
... i kzaterdag voor t eerst zonder nathalia en erwin weg ga. naar de bios met mn zusje.
heerlijk
liefs, do
... mn schoonvader die maar 3 keer per jaar langskomt... blijf dan gewoon weg!
... mensen die alles beter weten mbt nathalia, omdat ik nog zo jong ben!
... mensen die denken dat ik de oppas ben van nathalia
... die dagelijkse afwas! wordt echt tijd voor een vaatwasser!
... al die rekeningen elke maand!
... dat ik al ruim 2 maanden verhuisd ben en nog steeds post op mn oude adres krijg
heb gelukkig ook heel veel leuke dingen:
... mn vriend die me heel goed helpt,steunt en er altijd voor me is, hoe moe hij ook is na een dag werken.
... nathalia die me altijd weer op weet te vrolijken als ik t even niet meer zie zitten.
... een nieuw hummeltje in mn buik waar ik ontzettend blij mee ben
... dat ik eindelijk mn draai heb gevonden in t huishouden. was ff wennen, opeens zo'n groot huis.
... mn ouders, familie ontzettend blij zijn dat ik weer zwanger ben, en ontzettend voor me duimen/bidden dat het nu goed zit.
... i kzaterdag voor t eerst zonder nathalia en erwin weg ga. naar de bios met mn zusje.
heerlijk
liefs, do