Waar komen jullie toch vandaan ?????

hoi allemaal,

ik ben angela 24 jaar en woon in de buurt van apeldoorn.
heb in januari dit jaar de pil laten staan en we zijn nu bezig met ronde 5 voor ons 1ste kindje.

lieve meiden allemaal heel veel succes en ik duim voor jullie!!!!!!!!

liefs angela

nou dan zal ik ook maar he haha
ik ben mezelf, ook schuilnaam, ben 23 jaar, heb een vriend van 34 en we zitten in de 2e ronde, voor het eerste kindje. het is maar goed dat mijn vriend veel geduld heeft, want ik zelf heb het niet haha
oh ja ik kom uit de omgeving eindhoven, noord-brabant.

succes allemaal

salaam(hoi),

Ik ben nog maar sinds vandaag op dit forum, normaal zit ik altijd op een marokkaanse site....
Ik ben Chahida, ben 23j ben sinds vorig jaar getrouwd, maar ben al 3samen, wij zijn ook bezig om kinderen te krijgen, helaas nog steeds niet gelukt, ik heb nu 2miskramen gehad, maar ja dat had zo moeten zijn denk ik maar.....
Voor de rest ben ik nu bezig in het ziekenhuis, en weet nu ondertussen dat mijn eitjes niet groeien en dat mijn man zijn zaad lui is, volgende maand ga ik beginnen met de IUI behandeling zonder hormoon prikken, en hopelijk zal ik dan zwanger worden Inshallah (als allah het wil) betekend dat....

liefs Chahida

Oja en ik wens voor iedereen dat jullie allemaal zwanger mogen worden, en van zo 'n kleine wondertje mogen genieten (inshallah)
Het lijkt mij zoiets moois en bijzonder om mee te maken.......

liefs Chahida

Wauw,

Er is weer veel gereageerd intussen.
Ik ben Nathalie en ik kom uit de buurt van Boxmeer N-br. Ik ben 33 jr , in ronde 2 voor mijn tweede. Ik heb een zoontje die deze week 2 jr is geworden.

Vandaag is hij voor het eerst in de peuterspeelzaal gegaan. Wat een een grote stap voor zo'n jongetje. Maar hij leek wel 10 cm gegroeid toen ik hem weer op mocht halen.

Groeten Nathalie

quote: Linnepinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2006 18:35:22'));

En ik ben er ook nog steeds....
Ik kom uit Almere.
Ik ben 27 jaar en ben inmiddels al anderhalf jaar bezig om zwanger te worden...

Liefs Linnepinnie

hoi linnie.

ik kom ook uit almere gedeelte almere buiten.
in welk deel woon jij?.

zelf ben ik nu al in me 18de week van me zw.schap maar was ff aan het rond spoken:p

quote: vetje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 14:46:32'));

Ik ben Vetje, 29 jaar, ronde 13 van ons 2e kindje. Kom uit flevoland.
Zit te wachten op de duivels (cyclus tussen 25 en 35 dagen, nu dag 30), wanneer die komen moet ik naar de gyn voor evt start medicatie voor stimulering eisprong. Zwerf een beetje tussen dit forum en 'als zwanger worden langer duurt'

Ben niet zo heel actief meer op de forums aangezien ik probeer wat afstand te nemen.

Succes allemaal

vetje.

waar in flevo zit jij?

ik in almere ik spook hier en tussen het oktoberforum rond.
suc6   met de gyn hopelijk slaan de medicatie   snel aan

poekkie

La   24     1 ste kindje vlakbij enindhoven

Hoi La! Hehe eindelijk nog iemand uit de buurt..bijna iedereen die gereageerd heeft komt uit t noorden..  Waar woon je precies? Of wil je dat niet zeggen...Misschien kennen we elkaar wel...In ehv op school gezeten??

Nee zeg ik liever niet. wel in ehv op school gezeten ja. Jij?

Terug
Bovenaan