Waar komen we allemaal vandaan?

Hoi hoi

ik meld mij hier ook even :)
Ben Marieke, 23 jaar en woon samen met vriend in de provincie Zeeland. Sinds december gaan mijn vriend en ik voor ons 1e kindje.

NOD 30 maart.

Lies, 1e ronde, 1e kindje. 25 jaar.. Gelderland
Vrijdag nod.. spannend!! Ik zal wel niet zo'n geluksvogel zijn die gelijk een goed ei heeft, maar dromen en hopen mag toch?!! Haha...
Vind t erg gezellig hier en moet toegeven: best een beetje forum-verslaafd!!

xxx lies

meike, 26 jr, wonen in noord-limburg,

we hebben een zoontje stijn (10 maanden)  en gaan nu voor de tweede...
tis de tweede ronde, NOD 26 maart.

ik ben Annelies, woon in België.
mijn vriend en ik  zijn 3jaar samen en wonen al 1jaar samen.
18december 2006  hebben we besloten om voor onze eerste spruit te gaan en zijn we gestopt met de pil.
dus gaan we nu voor ronde 3. NOD einde van de maand normaal.

groetjes en veel succes aan iedereen...
Annelies

Hoi

Ik ben grietje( forumnaam is geke) ik ben 24 jaar. en kom uit de buurt van Hoogeveen, Ik heb nu 8,5 jaar een relatie en ben alweer bijna 3 jaar getrouwd. In april is onze dochter carlijn geboren. We gaan vanaf deze maand voor de tweede.

groetjes grietje

he hallo ik ben suzette word volgende maand 24 , woon 2   jaar samen en heb 3 en half jaar verkering, en we gaan voor ons eerste kindje , ben nu in ronde 4. iedreen vind het dat we te snel gaan en zo en dat ik eigenlijk nog jongben, maar wat iedreen zeggen vind ik gewoon boel shit, ma ja wie ben ik. Ik hoop dat het bij iedreen gaat lukken , en we w8 af

greetz suzette

Hoi ik ben ingeborg 34 jaar trotse mama van Melle (20 mnd) en Wisse* hij is 23 november 2006 geboren met bijna 24 weken zwangerschap hij had een ernstige hartafwijking.
Ik woon in Heerhugowaard en moet morgen weer ongesteld worden.
(ik hoop natuurlijk van niet)

Groetjes ingeborg

Terug
Bovenaan