Waar komen we allemaal vandaan?

Hey Meiden,

Ik ben Daantje 31 jaar en kom uit zeeland we hebben al 2 mooie meiden en zijn bezig voor nummer 3 nod is 14 of 15 maart dus ben benieuwd zitten nu in ronde 4.  

Hallo allemaal,

Ik ben Saskia 26 jaar en woon in hardenberg Ben in mei 3 jaar getouwd en wij hebben een zoon van ruim 2.
Wij zijn inmiddels een jaar bezig voor een broertje of zusje voor Daan.
Gisteren officieel nod   maar vorige maand een cycles gehad van 33 dagen dus wachten nog even af.

Liefs Saskia

Hoi,

Ik ben Brenda, 31 jaar en bijna 2 jaar getrouwd.
We zijn wel al 11 jaar samen.
We hebben een zoon, Huub, van 20 maanden en ik ben vorige week gestopt met de pil.
Spannend!!

Groetjes Brenda (mamavanHUUB)

Hey.

Ik ben Miena (schuilnaam), ben 33 jaar jong en ruim 13,5 jaar samen met mijn man waarvan 3 jaar getrouwd. We hebben een dochter van bijna 3 jaar oud en zijn nu 1 jaar bezig voor een broertje of zusje voor haar.
Ik woon in een klein dorpje in Noord-Holland.

Groeten van Miena.

Ha Daantje
toch nog een zeeuwse hier in het midden.. ik dacht al dat ik de enige was

Jazeker geboren en getogen dus een echte zeeuwse meid   .

....en ik ben Peet, 31 jr en woonachtig in de omgeving van Den Bosch.
Ik heb 1 kindje van 3 jaar. Van hem ben ik zwanger geraakt middels hormoonbehandelingen.
Nu zijn we alweer ruim anderhalf jaar bezig voor een tweede kindje.
In januari hebben we even kunnen proeven van een zwangerschap, want ik ben 10 wkn zwanger geweest van een tweeling zelfs.Deze  zwangerschap is ontstaan na 8 hormoonbehandelingen.  Helaas is deze zwangerschap  afgebroken door  een miskraam.
Nu gaan we er weer voor en ik ben inmiddels ook alweer begonnen met de hormoonbehandeling.
Ik hoop snel weer een keer te kunnen verhuizen naar het zwanger forum.
Ik ben erg actief op het als het langer duurt forum, maar lees hier ook regelmatig mee.

Groetjes,
mama Peet

Terug
Bovenaan