Waar kopen jullie babykleding?

Ik heb een zoontje en ik shop meestal bij H&M voor de kleine..
Ik vind dat zij toch wel leuke kleding hebben!
Ik kijk ook wel eens bij C&A, maar ik slaag daar niet zo vaak...
En jullie?

hey hey,
Voor mijn bijna dreumes..haha..  koop ik  het een en ander online, verder krijg ik veel van een vriendin en koop ik graag bij de H&M. Ook VillaHapp heeft leuke (duurdere) kleding, maar daarvoor moet ik speciaal het centrum in net als andere winkels! Maar H&M zit redelijk dichtbij en daar hebben ze leuke dingen hoor!!!

Gr. Saskia.

Hallo,

hier ook een echt H&M fan!! Ga daar meestal naartoe voor kleertjes. Villa Happ is idd ook leuk, maar idd aan de prijzige kant.
V&D hebben ze ook wel leuke kleertjes. En de Prénatal ook, maar ook die vind ik redelijk aan de prijs.

Liefs Debby.

Hoi

Ik koop veel bij Villa Happ. Daar kan ik goed slagen voor mijn zoon van ruim 4 1/2 en voor Feline...

Verder koop ik veel nieuwe kleding via marktplaats.

Maar ik shop ook veel bij Hema en H&M...

Eerlijk gezegd vind ik Villa Happ behoorlijk aan de prijs worden, en koop ik me vaak scheel in de sale. Vorige keer in de sale had ik voor 100 euro echt veel voor mijn zoon en dochter...

Groeten Kirsten

hoi hoi

ook ik koop voor Ryan graag bij de H&M

leuke winkel hoor kan er goed slagen en vind de prijs erg mee vallen

koop ook wel eens bij v&d of hema

groetjes moekje

helaas geen h&m bij mij in de buurt. best balen want ze hebben daar inderdaad mooie kleren.
ik koop bij hema, zeman, wibra, tuunte (in de opruiming anders best prijzig) en bij de
c&a kijk ik ook regelmatig maar meestal kan ik niet veel vinden. ik ben van de goedkope kleding  en als het opruiming is kijk ik bij de duurdere winkels.  

Ik koop ook mijn kleding voor Daan bij de H&M.leuke kleding hebben ze daar .
zeker voor jongens want dat is niet overal zo leuk.lekker stoer.
je kunt ook online bestellen hoor als je geen H&M in de buurt hebt.
groetjes Arjanne

Hoi,

Ik koop eigenlijk op erg veel plaatsen kleertjes voor Maaike. De meest winkels zijn hier al genoemd. Ook kom ik bij ons dichtbij nog wel eens bij Ter Stal. Hebben ze niet erg veel maar kijk nog wel eens en zit vaak wel iets leuks bij.

Even over het online bestellen bij de H&M. Ik heb toevallig vorige week van mijn zusje gehoord dat dat niet altijd goed gaat. Ze heeft in april al iets besteld voor hun allemaal. Ze heeft twee zoontjes en nu heeft ze dat nog niet ontvangen. Gelukkig had ze voor de kinderen al een maat groter besteld omdat het voor de zomer is. Maar ik vind dit toch wel een raar verhaal.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan