Waar kopen jullie babykleding?

Hoi allemaal,
Ik koop voor de meiden, nu 8,5jr, en 10 mnd, veel bij de Mexx kids winkel hier in de stad.
Zo leuk, en vaak qua kleuren op elkaar afgestemd..
Voor de oudste ook wel bij de H en M.
Vind de baby kleertjes van de H en M voor meisjes niet veel aan..
Voor onze zoon van 5,5 jr, koop ik vnl bij de WE, en bij H en M.
Het blijft een leuke hobby, kleren voor ze kopen..en jongen en meisjes, en drie maat afdelingen..kost wel even tijd.
Gr Rina

Hoi,

ik koop het meeste bij de hema, of bij de zeeman want die zit hier in de wijk en dan hoef ik niet helemaal de stad in (daar gruwel ik van). Verder koop ik ook wel dingen bij C&A, en ook bij de Wibra heb ik al wat leuke dingen gekocht die ook mooi blijven met wassen.

H&M, daar kom ik nooit meer!!! Wat hebben ze hier een ongemanierd asociaal personeel zeg. Verder kan ik met de kinderwagen nergens langs in die smalle paden en vind ik het gewoon een vervelende winkel.

via internet heb ik nog nooit kleding gekocht en dat ga ik ook niet doen.

Groetjes van marloes

hoi
ik koop bij de hema,bentex,henk ter hoor,zeeman,h&m,hans textiel,het maaktme niet zoveel uit.als het maar leuke kleurtjes heeft,goed zit,en goed blijft met wassen.

gr petra

Wij kopen wel eens bij www.kleertjes.com
Hier is dan de collectie van het afgelopen jaar tot wel   50% korting. Kijk , en daar houden wij nou van.. hihi..

gr. Ilone

Hoi, ik bestel wel eens bij de H&M online (ging bij mij perfect) Verder steun ik de middenstand bij ons!! Want wij hebben hier in Houten 4 leuke kinderkledingwinkels (wel met vrijwel alleen merekkleding als Mexx, Esprit, Name-it, Vingino etc.) Mexx kids is ook fijn (vooral in de uitverkoop). Maar ook de Riverwoods winkel in Utrecht is erg fijn.  

Maar ook HEMA is favoriet voor de rompers (jongenskleding vind ik er niet altijd mooi). Afentoe kom ik bij de Zeeman, maar mijn zoontje krijgt rode vlekken van de kleding (ook na het wassen, er schijnt in die kleding een speciale verfsoort te zitten)

Dus tja, van alles eigenlijk. Ook Rainbowbabies!! Super lekkere stoffen gebruiken ze.

Gr
Sandra  

Terug
Bovenaan