Waar kopen jullie babykleding?

Hoi, ik bestel wel eens bij de H&M online (ging bij mij perfect) Verder steun ik de middenstand bij ons!! Want wij hebben hier in Houten 4 leuke kinderkledingwinkels (wel met vrijwel alleen merekkleding als Mexx, Esprit, Name-it, Vingino etc.) Mexx kids is ook fijn (vooral in de uitverkoop). Maar ook de Riverwoods winkel in Utrecht is erg fijn.  

Maar ook HEMA is favoriet voor de rompers (jongenskleding vind ik er niet altijd mooi). Afentoe kom ik bij de Zeeman, maar mijn zoontje krijgt rode vlekken van de kleding (ook na het wassen, er schijnt in die kleding een speciale verfsoort te zitten)

Dus tja, van alles eigenlijk. Ook Rainbowbabies!! Super lekkere stoffen gebruiken ze.

Gr
Sandra  

Hoi, ik bestel wel eens bij de H&M online (ging bij mij perfect) Verder steun ik de middenstand bij ons!! Want wij hebben hier in Houten 4 leuke kinderkledingwinkels (wel met vrijwel alleen merekkleding als Mexx, Esprit, Name-it, Vingino etc.) Mexx kids is ook fijn (vooral in de uitverkoop). Maar ook de Riverwoods winkel in Utrecht is erg fijn.  

Maar ook HEMA is favoriet voor de rompers (jongenskleding vind ik er niet altijd mooi). Afentoe kom ik bij de Zeeman, maar mijn zoontje krijgt rode vlekken van de kleding (ook na het wassen, er schijnt in die kleding een speciale verfsoort te zitten)

Dus tja, van alles eigenlijk. Ook Rainbowbabies!! Super lekkere stoffen gebruiken ze.

Gr
Sandra  

Hai,

Ik koop veel bij kleertjes.com, af en toe ook hennes, mexx, benneton, esprit. Met name babybarb en noppies staat Mette erg goed. Rompers koop ik bij de Hema. De badstoffen uitvoering want die blijven erg mooi in de was. Ik koop trouwens ook nog wel eens iets bij lokale kinderboetiekjes en bij liefwinkel.nl

x ing

Ik koop de kleertjes van Marissa bij de Bijenkorf, de H&M soms C&A, en wij hebben een outlet store van Imps & Elfs daar heeft ze nu de hele collectie maat 74 in het roze van. Af en toe ook kleren bij de V&D en de rompers vaak van de Hema.

heey,ik koop bij hema,ter stal,h&m,wibra,hier mode.
en ik heb nog hele vooraden van mn zus gekregen(v mn nichtje),allemaal nog hartstikke goed en mooigroetjes

Terug
Bovenaan