Ehm... je kunt beter vragen waar hier geen speelgoed ligt...Sinds kort hebben we de inrichting vd woonkamer wat veranderd (ze had namelijk de hele woonkamer geannexeerd)en heeft ze in de uitbouw een ruimte van 3x 3 1/2 meter tot haar beschikking, waar een laag boekenkastje, zo'n trofasttrapkast vd ikea, een tafeltje en stoeltje, groite dekenkist, keukentje, poppenwagen, winkeltje, ballencampingbedje, poppenverzorgingstafel en poppenbedje staan (oei dit klinkt wel heel erg veel...) Verder staat er beneden nog een hobbelpaard en een loopfietsje en natuurlijk haar stoeltje waar ze altijd Bumba in kijkt. In de bijkeuken staan nog 2 kasten met speelgoed, puzzels en spelletjes, waarvan een hoop nog dateert uit de tijd dat ik vaak kinderen over de vloer had, daar zit ook een hoop tussen voor de komende 10 jaar zeg maar.
Op de eerste verdieping heeft ze op mijn studeerkamer 2 mandjes houten speelgoed/knuffels/boekjes, een houten ark, boerderij en circusauto). Op haar kamer staat bijna niets, alleen wat knuffels, grotendeels uit mijn kikkerverzameling, wat boeken (5 meter... grotendeels van hans en mij van vroeger) en de oude sjoelbakl van Hans (bij gebrek aan ruimte elders). Op onze slaapkamer liggen een paar boekjes en de beruchte hond. Op zolder staat op de kamer van Hans haar oude ledikantje met wat rommel erin, maar daar is ze eigenlijk weinig.
Buiten staat een glijbaan, slakwip en houten speelhuisje, met een bal, fietsje en loopauto erin. In de schuur nog en slee, schommel en wat dingen als mijn oude rolschaatsen en veel balletjes enzo die overgebleven zijn van alle kinderkampen die ik heb georganiseerd.
Foto's heb ik niet, maar alle kindjes van het forum zouden zich tegelijkertijd hier prima kunenn vermaken geloof ik als ik dit zo lees)
gelukkig speelt ze veel met alles, dus het staat er allemaal niet voor niets...
groetjes, Rianne en Lydia