Waar laten jullie al het speelgoed? (foto's)

Leuke woonkamer heb je! Hier heb ik een roze prinsessenkist om de speeltjes die beneden zijn in op te ruimen en ik wissel ook speeltjes die boven staan, daar heeft ze nog een nijntje tafel/stoel die ik binnenkort maar naar beneden haal zodat ze daar lekker kan rommelen.   groetjes Monique

leuk onderwerp weer. En wat een mooie woonkamer hebben jullie esmee.
Kasper zijn speelgoed staat voor een deel op zijn slaapkamer en voor een deel in de woonkamer. In de woonkamer zit het in een groen/doorzichtig  ladeblok en er zwerft nog wat rond in de box, die ik nou toch ook maar eens moet gaan opruimen want kasper zit er al een paar maanden niet meer in.
Een foto heb ik nu even niet maar wel van zijn hobbelpaard en koekiemonster zijn favoriete speelgoed  :

Waah terwijl ik dit berichtje zit te typen laat ik mijn aardappels droogkoken. Nu is mijn pan zwart

liefs Pauline mv kasper

Hoi hoi!
Ik heb hier de box nog staan en daarnaast staat een grote rieten mand met zijn speelgoed erin. Ik heb nog   niet echt een speelhoek. Maar daar komt verandering in haha. Ik wil heel graag suitedeuren tussen de keuken en de kamer dus dan is er wel een plekje om een hoekje te maken!
Nanda wat heb je een leuk hoekje zeg!!!! Ik kan hier in de huiskamer nog niet echt een leuk hoekje verzinnen (erg he) Maar zoals ik al zei daar komt dit jaar verandering in hahaha

Liefs Esther

sorry geen foto, maar wij hebben hier ruimte tussen het dressoir en de deur naar het halletje, daar staan 2 bakken en een duploton met al  het kleine spul, zijn driewieler en loopautootje, zijn stoeltje zwerft door de kamer en de box gebruik ik nog  dus die blijft voorlopig staan

boven op zijn slaapkamer heeft Ivar een schatkist van Ikea met speelgoed, een opbergton (maar die is "maar" half gevuld) en op de logeerkamer staat nog een grote houten kist met speelgoed, ppffff

ik ruil om af en toe het speelgoed om, moet zeggen sinds de Duplo hier in huis is speelt hij bijna nergens anders meer mee, geweldig!

groetjes Jenneke

Ehm... je kunt beter vragen waar hier geen speelgoed ligt...Sinds kort hebben we de inrichting vd woonkamer wat veranderd (ze had namelijk de hele woonkamer geannexeerd)en heeft ze in de uitbouw een ruimte van 3x 3 1/2 meter tot haar beschikking, waar een laag boekenkastje, zo'n trofasttrapkast vd ikea, een tafeltje en stoeltje, groite dekenkist, keukentje, poppenwagen, winkeltje, ballencampingbedje, poppenverzorgingstafel en poppenbedje staan (oei dit klinkt wel heel erg veel...) Verder staat er beneden nog een hobbelpaard en een loopfietsje en natuurlijk haar stoeltje waar ze altijd Bumba in kijkt. In de bijkeuken staan nog 2 kasten met speelgoed, puzzels en spelletjes, waarvan een hoop nog dateert uit de tijd dat ik vaak kinderen over de vloer had, daar zit ook een hoop tussen voor de komende 10 jaar zeg maar.
Op de eerste verdieping heeft ze op mijn studeerkamer 2 mandjes houten speelgoed/knuffels/boekjes, een houten ark, boerderij en circusauto). Op haar kamer staat bijna niets, alleen wat knuffels, grotendeels uit mijn kikkerverzameling, wat boeken (5 meter... grotendeels van hans en mij van vroeger) en de oude sjoelbakl van Hans (bij gebrek aan ruimte elders). Op onze slaapkamer liggen een paar boekjes en de beruchte hond. Op zolder staat op de kamer van Hans haar oude ledikantje met wat rommel erin, maar daar is ze eigenlijk weinig.
Buiten staat een glijbaan, slakwip en houten speelhuisje, met een bal, fietsje en loopauto erin. In de schuur nog en slee, schommel en wat dingen als mijn oude rolschaatsen en veel balletjes enzo die overgebleven zijn van alle kinderkampen die ik heb georganiseerd.
Foto's heb ik niet, maar alle kindjes van het forum zouden zich tegelijkertijd hier prima kunenn vermaken geloof ik als ik dit zo lees)
gelukkig speelt ze veel met alles, dus het staat er allemaal niet voor niets...
groetjes, Rianne en Lydia

Wat veel speelgoed zeg! Nou, hier niet zo veel hoor! Maar meer dan genoeg dacht ik zo!
Er staat een mand die iedere avond gevuld word en iedere ochtend weer leeggetrokken wordt.

Dan staat er nog een stoel met een kikker erop en that's it!

De box gooi ik niet zo vol (staat zo rommelig!). De la onder de box is voor het wissel-spul. Dan gooi ik het spul uit de mand in de la en uit de la gaat het in de mand. Zo blijft het leuk.

hahahaha, heeft iedereen die kralen-spriraal van de IKEA ofzo ??? hihihihihi Ik zie hem al een paar keer voorbij komen en hier is hij ook een favorietje hoor!!!
happyM

Terug
Bovenaan