Waar laten jullie al het speelgoed? (foto's)

Hier geen kralenspiraal, hoewel Thom het vast prachtig zou vinden. Toevallig heb ik vandaag net de box uit de kamer gehaald en zijn tafeltje en stoeltje beneden gezet, zo hebben we weer een hoekje voor hem gemaakt in de kamer waar  veel van zijn speelgoed is verzameld. We hebben ook de eettafel verschoven, waardoor hij meer speelruimte heeft en hij vond het zo leuk, hij wist van gekkigheid niet waar hij het eerst mee moest gaan spelen, haha. Hij heeft nog een hoekje in de kamer waar wat speelgoed ligt en op zijn kamer liggen ook nog wat dingen. Je ziet hier dus altijd wel wat speelgoed liggen, maar het gaat 's avonds wel aan de kant..

Groetjes Laura mv Thom

Hallo,
Toevallig zijn wij op zoek voor een kast voor in z'n slaapkamer zodat daar al het speelgoed in opgeborgen kan worden.
Nu ligt er veel speelgoed in z'n kledingkast en dat is niet handig.
We wonen in een flat dus het speelgoed ligt eigenlijk door heel het huis. We ruimen het 's avonds wel op en proberen ook steeds te wisselen van speelgoed.
Ik had vandaag een discussie met m'n moeder dat onze zoon teveel vrijheid heeft in ons huis. Het leukste is natuurlijk om te spelen met de afstandsbediening, telefoon enz. Maar dat vinden de meeste kinderen op deze leeftijd denk ik. Ik kan onze zoon toch niet de hele tijd op z'n kamertje laten zodat hij daar gaat spelen? Onze zoon kan heus wel alleen spelen maar niet een uur lang. Hij vindt het gezelliger als ik in de buurt ben.
Ik vraag me af hoe jullie dat doen..
Gr van Marieke

@ Nanda  

Wat heb jij een gave speelhoek!! Super hoor!!

@ Marieke

Ik laat de kleine nooit buiten mijn zicht spelen. Hij speelt altijd in de huiskamer en daar ben ik dan ook. Dat zou ik ook gedaan hebben als ik op een flat had gewoond. Een ongeluk zit namelijk in een klein hoekje.. Neem gewoon een mandje mee met wat speelgoed er in naar de huiskamer en als je kleine gaat slapen zet je het terug in zijn slaapkamer.

Ik ben ook erg blij met ons speelhoekje, bedankt voor de complimenten. (ondanks de beperkte ruimte toch een plekje voor haar zelf)

@Marieke, het is jou kindje en jij bepaald wat je wel en niet wilt dat hij doet. Tess is ook gek op de telefoon, al mag ze daar van mij maar heel soms mee spelen en alleen als hij op slot staat. (dan kan je nog steeds het noodnummer bellen, dus continue in de gaten houden). Maar het is jouw keus en niet die van haar. Ik weet maar al te goed hoe het is, mijn moeder want in het zelfde huis, dus ja dan zijn er wel eens discusies. Maar zij mag doen wat ze wil (tot op een hoogte) als ik er niet ben en ben ik er wel, dan zijn het mijn regels. Met als gevolg dat mijn dochter gister met haar muts en das kwam aan lopen en vervolgens haar jas met de mededeling, owa tesie (ze ging bij oma televisie kijken) want bij mama mocht de tv niet aan  Ach ja van je kind moet je het hebben

@ alle andere... meer foto's!!! Leuk om ff binnen te kijken!

Liefs Nanda

hier dan het speelgoed van chloë.
verder heeft ze op haar kamer nog een kist staan maar daar zit speelgoed in voor als we boven zijn.

madam waakt over haar speelgoed. haha

op een zij maar hier nog een klein hoekje waar haar stoeltje en de kinderwagen staat..

groetjes pally

Bij de tv staat zijn muziek stoeltje en in de keuken staat een kubus met een kralenspiraal en aan de zijkanten allerlei leuk activity dingentjes.
Liefs Esther

Omdat wij een kleine woonkamer hebben, moet Dean het met een opbergbankje doen, hahaha. Hij is er in ieder geval tevreden mee.

Z'n loopauto staat op de kinderwagen en z'n driewieler in de schuur.

Groetjes,
Nelly.

Leuk hoor hoe jullie het allemaal hebben,vooral van Nanda.
Helaas hebben wij niet z,on hoekje in de kamer.
Nu staat Mila,s speelhoed in een hoek bij het grote raam.
Ze heeft een bak op wielen    van ikea en een grote rieten kist vol met speelgoed.
Daarbij staan nog nog wat dingen los,zoals een huisje,winnie de pooh auto en stofzuiger.de ton met duplo staat op een andere plek hoog.
OOk heeft ze nog een rietenstoeltje die zwerft rondt.
Met haar geboorte hebben we een tafeltje en stoeltjes erbij gekregen,die willen we straks in de keuken zetten.daar hebben we nog een plaatsje.daar kan ze dan lekker aan kleuren of iets.daarboven wil ik dan een schap of opbergsysteem aan de muur waar puzzels,kleurtjes enz in kwijt kunnen.maar dat moet ik npog bedenken.
Op haar kamer heeft Mila twee witten grote manden staan,een met knuffels en een met wat speelgoed wat ik avontoe afwissel met beneden.
Verder hou ik niet van te veel zooi,overdag mag ze lekker met alles spelen,maar het hoeft hier niet te vol te worden.
Ik ben trouwens sowieso zuinig met speelgoed kopen,ze krijgt vaak al veel en waar laat je het allemaal...
groetjes piewie

Terug
Bovenaan