Waar slapen jullie kindjes?

A

Anoniem

Guest
Cissy vroeg in een ander topic waar de kindjes slapen. Dit deed mij denken aan een topic in een van de andere fora.

Een moeder schreef dat haar kindje overdag altijd buiten slaapt. OOk als ze thuis is. Dan zet ze de kinderwagen in de tuin neer. Er schijnen zelfs kinderdagverblijven in het noorden van het land te zijn waar ze speciale bedjes voor buiten hebben. Ik kijk straks wel ff of ik daar een foto van kan vinden.

Ik ben alleen op woensdag vrij en soms op vrijdag maar ik zorg dat ik thuis ben op Lukas zijn slaaptijden en hij slaapt gewoon in zijn bedje boven. Gemiddeld twee keer een uur.

In de wandelwagen slaapt hij nauwelijk. OOk niet als we s een keertje een hele dag weg zijn. In de auto slaapt hij wel.

Op het KDV slaapt hij slechter dan thuis en ook als we ergens anders zijn dan slaapt hij slechter.

Ik ben wel benieuwd naar julie 'slaapgewoontes

Dit 'konijnenhok' bedoel ik dus. Deze staat op marktplaats te koop en is speciaal gemaakt om kindjes buiten te laten slapen.

Hoi Annemiek,

Ik zou het denk ik niet leuk vinden als ik aankom op het kdv en de leidster zegt: kijk eens, daar ligt ie.. Ik weet niet hoor, maar waarom zouden ze buiten slapen als het ook binnen kan? Lijkt me ook zo benauwd daarin???
Het lijkt wel een hondenhokje.

Groetjes Tamara mv Ties

nou elise slaapt niet in zo'n konijnen hok hoor

hier slaapt ze gewoon lekker in der bedje boven in de kinderwagen slaapt ze heel weinig er is dan veel te veel om te zien

dus las elise moe is gaat ze gewoon lekker der eigen bedje in

groetjes saskia

ik geloof niet dat ik kaylin in zo een hokje zou kunnen stoppen.
en ja waarom buiten, weet iemand of daar een bepaalde reden voor is.

nee kaylin slaapt eigenlijk haar middagdutje in haar eigen bedje op haar eigen kamer.
kaylin is ook echt totaal niet makkelijk als het om slapen gaat.
ze heeft er al moeite mee om in haar eigen ledikantje te gaan slapen, en ergens anders in de auto kinderwagen of bij iemand anders thuis, gaat ze gewoon niet slapen.
groetjes sylvana en kaylin.

Wat ik eigenlijk bedoelde: blijven jullie echt thuis om je kindje te laten slapen?
Ik dus niet want Fabio slaapt net zo makkelijk in de auto en in de kinderwagen. Hij slaapt zowiezo nooit langer dan een uurtje 's middags (ook niet als ie in zijn bedje slaapt)
Maar ik zou Fabio ook niet in zo'n konijnenhok leggen hoor!

Groetjes van Cissy

he mama's toch..... buitenlucht is errug goed voor kindjes! In kdv's is de slaapkamer nogal ns slecht geventileerd, wat resulteerd in slechte kwaliteit van lucht, dus als mijn meis op het kdv slaapt, dan hoop ik iedere keer, ook in de winter, dat ze haar in zo'n konijnehok leggen, Heeeerlijk!!!! Toen ze pas geboren was gingen we twee keer per dagen wandelen, zodat ze flink veel frisse lucht kreeg. Nu past ze helaas niet meer in de wandelwagen en zijn we "bedgebonden". Deze konijnehokken kun je huren bij: www.lutjepotje.nl Het is een fijne, veilig manier om lekker te slapen in de frisse lucht, zonder dat het koud is ofzo.

dus ik ben pro-konijnehok.

liefs

mama van Rêve

Lorenzo slaapt geloof ik overal in bedje in de auto in de
wandelwagen op de bank de vloer en ja waarschijnlijk ook
in zo'n hok heb het nog nooit geprobeerd hoor
ik heb wel een stuk in de krant gelezen erover het schijnt gezonder te zijn
slapen in de buitenlucht zo'n hok moet dan wel uit de wind geplaatst zijn
kindjes die in de buitenlucht slapen zouden minder last hebben van
luchtweg infecties
maar er stond ook bij dat de gezondheidsdienst een onderzoek wou inlassen naar die konijnhokken

maar goed om je vraag te beantwoorden Lorenzo slaapt dus overal
als hij zin heeft

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan