waar te slapen

Hier wordt alleen in de wieg geslapen, behalve als ik kort daarop weg moet of als het heel warm is. Dan slaapt hij even in de wagen. Maar nooit in de box of zijn wipstoeltje.

Hey smooty,

Je kunt 'm gerust even laten huilen als het hem niet lukt ineens in te slapen.
Hier heeft manneke soms ook een kwartiertje nodig.
Hou het even in de gaten, als hij echt overstuur raakt kun je hem troosten of een speentje geven. Niet oppakken, want dan kun je overnieuw beginnen!

Hoe is het gegaan net?

Tja hoe graag onze floortje alleen maar in haar bed sliep altijd dag en nacht.
Zo wil onze jochem overdag echt niet in bed 's avonds en 's nachts wel.
Maarja hij gaat/moet dan ook altijd mee floortje naar school brengen en halen dus hier word veel in de wagen geslapen en hij slaapt eigenlijk ook overal doorheen.
Zet de kinderwagen met mooi weer buiten en anders in de hal en dat gaat prima......
"s avonds en 's nachts slaapt tie gewoon in zijn bedje en dat gaat goed.
Wil hem niet alleen thuis laten wanneer ik floortje naar of van school moet halen.
Dus dan is dit de enige optie maar hij lijkt er geen moeite mee te hebben dus dan is het goed!

Liefs Louise

pascal heeft erg last van krampjes.
in eerste instantie kon hij ze net weg huilen.
maar om 8 uur was t zo erg dat ik hem er even uit heb gehaald. gewiegd, en met de voetjes gefietst tot het beter ging.
hij huilde nog wat na, maar is nu al weer een tijdje rustig sinds half 9 ongeveer. om 22:00 mag hij nog een fles. dus we halen hem er even van te voren uit, luier verschonen, even rustig wakker worden, en na de fles weer naar bed. snachts heeft hij nooit moeite met slapen. ongeacht hoe erg de rampjes ook waren overdag. ,maandag was t zo erg, heeft ie zo vreselijk gehuild van de kramp dat hij nu nog wat schor is. de cinebaby lijkt nu wat te gaan werken gelukkig.

heb je al infacol geprobeert? wij hebben zelf gekozen voor andere voeding voor de krampjes. je hebt die ook van nutrilon omnio ofzo of gewoon het gele pak van kruidvat merk! werkte bij ons al na 1 voeding

heb infacol geprobeerd. daar kreeg hij enorme zuurbranden van. en pascal krijgt nu ongeveer 5 weken omneo voeding. hij heeft gewoon een takke gevoelig buikje, helaas. hopelijk gaat het steeds een stukje beter. vergeleken met een week of 3 geleden is dit al een verbetering. het kost het manneke alleen ontzettend veel energie

hey,
fijn dat het goed is gelukt, ook ik laat haar best even huilen, wel ga ik elke 5min kijken een kusje liedje weer aan en dan loop ik weer weg, al moet ik zeggen dat ze 9van de 10 keer zich niet meer laat horen!
Tuurlijk haal je hem uit bedje als hij zoveel last had van kram^jes als daarstraks, zou ik ook doen!!
Liefs

Jorn slaapt ook altijd in zijn eigen bedje. hij is nu na de voeding een drie kwartier tot een uur warber. en als hij gaat gapen komt de zak aan en breng ik hem naar bed. ik heb er zelf wel moeite mee, als hij huilt. meestal ga ik na 5 minuten huilen even heen, haal hem dan vaak wel uit bed. want dan huilt ie dikke tranen. wieg em ff heen en weer leg hem weer neer, kusje en dan weer weg. meestal lukt het hem dan om in slaap te komen, maar soms heeft ie ook gewoon 10 minuten huilen nodig. van de week huilde hij al 5 minuten en toen moest ik eerst nodig naar de wc. toen ik klaar was, was meneer stil en in slaap.

ik vind als je kind echt overstuur is je ze gewoon moet oppakken. je kunt ze nog niet verwennen. ze zijn nog zo klein en hebben je gewoon nog heel erg nodig.

Hoop dat het allemaal goed is gegaan, dat de darmkrampjes wat beter worden. en dat je mannetje zelf lekker overdag in zijn eigen bedje in slaap valt.

Ook hier slaapt ie wel es in de kinderwagen als ik weg moet ofzo. dan vind ik het zonde hem eerst in bed te leggen om hem vervolgens een half uur later er weer uit te moeten halen.

Liefs !

Terug
Bovenaan