waar te slapen

Hier slaapt Joany ook meestal in dr eigen bedje. Als ze om 07.00 de fles heeft gehad gaat ze naar bed tot 10.15 dan weer fles en dan gaat ze of in de box of ik ga even weg en dan slaapt ze ook gewoon weer en na de fles van 14.30 gaat ze rond 3 uur weer naar bed tot n uur of 5a6 dan na de laatste fles van 22.00 tot de andere morgen.

als ethan zich meld rond half 9 maak ik hem helemaal klaar (aankleden, vitapientjes enz) dan is het beneden even spelen en slaapt hij beneden in de wagen of zo als nu op de voedingskussen op de bank. na de voeding van rond half 12 gaat hij naar boven rond half 3 meld hij zich weer dan gaat hij weer naar beneden en rond half 9 gaat hij weer naar boven en dan komt hij pas weer uit zijn bedje om half 9 de volgende ochtend

antonio slaapt overal en nergens. en eigenlijk amper in zijn bedje. ik moet hem anders constant uit bedje halen als ik de andere kids ga halen dus hij slaapt in max cosi, schommelstoel box, bak en bedje ach hij kan juist niet tegen de rust als ik hem in bedje leg wordt hij wakker en als alle kids er zijn slaapt hij rustig door in de box of wagenbak

wij doen nu pascal na elke voeding naar zijn bedje. zo gauw hij gaat gapen, oogje poetsen of t handje naar t oor brengt wordt hij moe. dan doen we em in de slaapzak, leggen hem in bed en meestal slaapt hij zo goed als direct. gisteravond om kwart voor tien hem gewekt voor de laatste fles. die had hij amper op en hij lag al weer te slapen op mijn schouder. hij slaapt nu dus veeeeel meer en beter dan in de woonkamer.
bedankt voor jullie tips en mee denken dames.

smooty en marc

Fijn dat het goed gaat, het is gewoon heerlijk als je kindje rustig in zn kamertje slaapt en je zelf wat tjd hebt voor andere dingen, ik stofzuig/en ruim op ook gewoon beneden en boven als de kleine slaapt, daar wennen ze aan en is super fijn als je dadelijk een evt volgend kindje krijgt dan slapen ze overal gewoon doorheen!!
succes hoor

Terug
Bovenaan