waar zijn de 35-plussers gebleven???????

Nootje, volgens mij ben je vandaag jarig, van harte! Je schreef dat je zou gaan testen, dus ben benieuwd hoor !!! Zou natuurlijk een mooi  zijn!

Nina, wat leuk dat je toch reageert en natuurlijk nog gefeliciteerd met je dochter! Genieten he, zo'n klein hummeltje in je armen, zeker na twee jaar 'wachten'! Gelijk heb je hoor, dat je het over een paar maanden weer gaat proberen. Ik vraag me nu soms af waarom ik zo 'lang'  heb gewacht om voor nummer 2 te gaan. Toen we eenmaal de beslissing namen, wilde ik meteen heeeeeel graag. Maar ja, helaas is de natuur mij (nog) niet gunstig gezind en zijn we alweer 8 maanden (9 rondes) verder. Vorige maand was ik echt heeeel erg teleurgesteld in m'n lijf maar nu gaat het weer beter en kan ik weer relativeren. Het gaat wel lukken, echt - en we zijn nog helemaal niet te oud!

Suus, hoe was het bij de gyn?

En jeanette, welkom (als echte bejaarde, hahahaha) Ben benieuwd of de vraag van je dochter (om een zusje) een voorspellende waarde heeft, misschien is het deze maand wel raak!

Succes allemaal,
Hoop nog s wat van jullie te horen!

Gr, cee

Hoi meiden,

Allereerst Nootje gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk ben ik heel erg benieuwd naar je test.
Wij zijn pas een half jaar bezig, maar aangezien je als 35+er na een half jaar naar de gyn mag hebben we daar maar gebruik van gemaakt.
Het was gisteren heel erg prettig. Ze nam echt de tijd voor ons en we hebben wat onderzoeken gehad. Vanmorgen moest ik terug komen voor een samenlevingstest. Je moet dan de avond van tevoren geslachtsgemeenschap hebben en dan gaan ze kijken naar het slijmvlies en de zaadjes of dat in orde is. En dat was dus heel erg schrikken, ik heb er totaal geen rekening mee gehouden dat er iets heel erg mis zou kunnen zijn. Had zoiets van... we zijn pas half jaar bezig we zien wel. In het slijmvlies was geen enkele zaadcel te bekennen, zelfs geen dode.... Ik heb me daar heel groot gehouden, maar ben nu erg verdrietig en begin er toch een beetje rekening mee te houden dat er misschien bij ons geen wondertje gaat komen. Zit hier met rode ogen op het werk.. hihi... mijn collega's zullen wel denken.
Ik heb net nog een keer gebeld wat het precies inhoud.... het kan zijn dat  mijn baarmoederslijmvlies de zaadjes tegenhoud, het kan ook zijn dat er totaal geen zaadcellen zijn... slik...   We moeten nu eerst na onze vakantie een zaadonderzoek laten doen bij mijn vriend. Gelukkig gaan we lekker met vakantie en ik hoop dat we er niet teveel aan denken....
Tot zover mijn update. En oh ja mijn NOD is rond 24 maart, en ik blijf nog steeds positief want ik heb een ei van 22 mm die elk moment kan ploffen volgens de gyn...
Nou meiden, veel succes!

Liefs Suusje

Hier nog zo'n ouwetje....

Net 38 geworden.
Wij zijn in september 2004 begonnen en in december was ik zwanger. Best snel dus. Helaas werd dat een mk met 5 weken en tot nu toe nog geen succes. Allerlei onderzoeken gehad. Alles was goed. We hebben nu zoiets van; als het komt dan komt het en anders maar niet. Wat moet je anders denken na 1,5 jaar klussen, rekenen, hopen en tranen???

Nee, we gaan nu ff helemaal voor ons 2 en mocht ik zwanger raken, super!!!! Maar met z'n 2 zijn we ook heel gelukkig. Ik heb nog geen kids en mocht ik kinderloos blijven, ach, er zijn zoveel dingen die je dan wél kunt doen en niet als er een kindje is. Dus we blijven positief onder het feit dat er eventueel niks van komt.

Dit was ff mijn verhaal....

groetjes Costa

Hoi 35+ers    !

Cee en Suusje bedankt voor jullie felicitatie!

En alle andere dames leuk dat jullie ook jullie ervaringen willen uitwisselen.
Suus ik las net over je teleurstelling bij de gyn.
Kan me zo voorstellen dat dat erg balen is.
Maar ik zou zeker de moed niet opgeven! Misschien vallen de volgende onderzoeken positiever uit dan je denkt. Heel veel sterkte!!

Ik heb vanochtend idd een test gedaan maar helaas negatief.
Maar ik ben nog steeds nu inmiddels 4 dgn overtijd. Dus zondag maar weer testen.
(Ben er niet treurig om hoor) En heb evengoed zin in een feestje vanavond! groetjes,nootje

halo cee ik ben er ook ik ben jolanda en word in april 36 ben afgeloopen noveber mijn kindje verlooren en we zijn nu weer begonen wil zo graag een kindje hoopen dat het nu lukt zit pas in ronde een hoor groetjes jolanda

Goedemorgen allemaal,
over oudjes gesproken.....jullie zijn nog hardstikke piep bij mij vergeleken!!!
Ik ben 44!!! en sinds juli vorig jaar aan het oefenen om zwanger te worden,maar het mag (nog) niet zo zijn helaas.
Maandag 20 mrt ga ik naar een gyn in assen omdat de artsen in gron niets voor mij willen doen vanwege mijn leeftijd,krijg zelf niet eens de kans om een afspraak te maken.
Ben benieuwd wat de gyn in assen te melden heeft,hopelijk niet het zelfde als gron.
Heb twee zoons van 17&14jaar,dus ik weet dat ik ze kan krijgen,maar ja die leeftijd he.
Natuurlijk wens ik jullie allemaal veel succes,en blijven oefenen!

Jeetje joh Suusje, lees net je verhaal. Dat was schrikken! Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. En nu dan ook nog de onzekerheid, want wat zou er precies aan de hand kunnen zijn?!!!! Hopelijk is het zaad van je vriend/man(?) wel ok. Dat geeft weer hoop, een vriendin van mij had nl ook 'vijandig' baarmoederslijmvlies maar heeft inmiddels twee gezonde zonen dmv inseminatie.

Knap hoor, dat je zo positief blijft. Maar ergens heb je wel gelijk, je weet maar nooit. Per maand kan de kwaliteit van je eitje of van het zaad verschillen, dus wie weet is het deze keer wel van superkwaliteit! Ik zal voor je duimen!

Costa, ik had je verhaal al eens eerder gelezen. Ik kan me voorstellen dat 1,5 jaar proberen al een hoop tranen heeft opgeleverd. En wat knap dat jullie het nu wat meer loslaten. Pfff ik kan me voorstellen dat dat niet makkelijk is. Maar wie weet, ......wonderen bestaan en hopelijk zit het er voor jullie ook in!

En nootje, jij zit ook nog in spanning?!! Negatieve test, maar ook nog geen rode duivels. Dat biedt altijd nog hoop, toch?!!

Meiden, ik blijf duimen voor jullie allemaal. En voor mezelf
Liefs, cee

Hallo dames,
ik heb vanmorgen positief getest. Ik schijn al 5 en een halve week te zijn. Het is uiteraard zeer welkom, ook gepland natuurlijk.
Maar had het deze maand dus niet meer verwacht, omdat ik vorige week een bloeding heb gehad. Het leek niet echt op een menstruatie, maar bruinachtig en een beetje rozig bij afvegen. Achteraf gezien is het dus geen menstruatie geweest. Ik vraag me af wat het nu wel geweest kan zijn.
Ik was eigenlijk dus helemaal niet van plan om te testen, maar ik merkte dat ik mijn buik heel moeilijk nog kan intrekken. En ergens had ik gelezen dat de concentratie LH heel hoog is gedurende de eerste 10 weken van je zwangerschap.
Ik had dus eerst een ovulatietest gedaan, en ja hoor. Een hele vette streep!! Daarna heb ik heel voorzichtig overwogen toch maar de zwangerschapstest te doen. Ik was wel bang dat die negatief zou zijn, en ging er eigenlijk ook wel van uit.
Maar die is dus hartstikke positief. Een digitale van clear blue, dus neem aan dat deze wel betrouwbaar is. Ik ga wel een afspraak maken met de huisarts.

Nou, mensen, zo zie je maar weer, dat het soms sneller komt dan verwacht. Het is namelijk mijn 2de ronde dat het raak is en omdat ik al 34 ben, had ik gedacht dat het langer ging duren. Ook omdat ik zo lang aan de pil ben geweest.

Oké, iedereen heel veel succes met zwanger worden!!

Liefs,
Bellie

Terug
Bovenaan