waar zijn de 35-plussers gebleven???????

He hallo,

Hier ben ik eindelijk weer.Ik las het berichtje van: waar zijn die 35 plussers!!!!!
Ik vind het steeds moeilijk om te lezen dat mensen zwanger zijn geworden en ik moest dat uiteraard weer kwijt aan mijn man en die zei dat ik niet zo veek moest lezen op dit forum.Ze zeggen ook dat je er niet teveel aan moet denken dat je zwanger wilt worden maar ja....dat is makkelijk gezegd.
Ik word gek van iedereen die vraagt of we al voor een tweede bezig zijn en het begint een beetje pijnlijk te worden.
We  gaan nu voor ronde 12 en ik heb besloten om het de mensen om me heen toch maar te vertellen zodat ze niet steeds vragen en misschien helpt het om  de druk te verlagen door erover te praten.
We hebben al een prachtige dochter en die is inmiddels al 2 jaar maar ik zou haar zo graag een broertje of zusje wensen.
Maar dit jaar word ik al 38 en ik vind 40 toch al behoorlijk op leeftijd.(dit is mijn mening hoor!!!) De ouderen moeten zich daar  niks van aan trekken.Maar het leeftijdsverschil word steeds groter.
Maar goed,we blijven proberen en anders gaan we het verder onderzoeken.
Kortom,ik lees alle verhalen en probeer zoveel mogelijk tips uit die gegeven worden maar ik baal ervan  dat het nog steeds niet raak is en het blijft heel pijnlijk om te lezen dat anderen zwanger zijn  geworden maar als het bij ons zover is dan schreeuw ik het ook van de daken.
Groetjes van Jack37    

Hey, ik ben dan wel geen 35+ maar wordt dit jaar 32, en ga voor ons 1e kindje. Heb wel al 1x een miskraam gehad. Soms lees ik alle dames die ook zwanger willen worden, die zijn dan "pas" 20 of 22, dan heb ik wel een klein steekje zo van: meid waar maak je je druk om? Maarja, hoe langer het duurt hoe ongeduldiger je wordt tochj? Succes in elk geval en ik hoop dat we allemaal snel zwanger zullen zijn en in elk geval gezond zullen blijven.

Wij zijn nog steeds actief bezig zwanger te raken. Ik ben inmiddels 42 en vandaag voor het eerste een IUI gehad, nu 2 hele spannenden weken wachten wat het resultaat is, alhoewel we weten dat het meestal niet de eerste keer lukt hopen waar toch wel heel erg op.

Oudje

Hallowie Oudjes,

Fijn om te lezen dat ik niet de enige oude tante bent die met een kinder wens rondloopt. Ik ben 40 jaar geworden in November en ben al 5 jaar op en af bezig. (deze maand hebben we ff geen verlichte.....)
Ik heb 2 maal een miskraam gehad waarvan 1x een mised abortion. Dat was geen lolletje maar we staan gelukkig heel nuchter in het leven.
Ik heb er wel wat lichamelijke klachten van bij gekregen waar ik eerst wel van schrok maar nu vrij normaal ben gaan vinden. Hartritmestornissen rond mijn Ongi. Ze kunnen geen kwaad dus....... gewoon doorgaan.
Ik ga geen fratsen uithalen om kids te krijgen. We zijn allebei getest en in orde bevonden. 2x raak geschoten dus..... wie weet.  
Zo niet dan hebben ook wij het heel fijn samen en hebben we ook lol in het leven. De dingen lopen zoals ze lopen.
Voor iedereen die nu in de NOD periode zit. Veel sterkte met de zenuwen. Af en toe ben ik die zenuwen goed zat en daarom zet ik het soms maar even van mij af.   Ben wel aan de tarwekiem gegaan sinds vorige maand en ik moet zeggen dat mijn cycles wel heel lekker en duidelijk is.
Succes iedereen.

groeten

es

Ben ik weer (al valt het niet mee om op dit forum te komen, doet weer raar*&&*^5^&*)

Leuk Jack37, om weer wat van je te horen en jaaaa zo herkenbaar! Ik word ook helemaal gek van iedereen die vraagt wanneer de tweede komt. Al zijn sommigen er ook mee gestopt, misschien durven ze niet zo goed meer. Ik heb ook een dochter van twee en we zijn inmiddels alweer 9 rondes bezig. In januari dacht ik even dat het raak was, maar helaas na een week overtijd te zijn geweest toch die verdomde rode duivels *^^*(&^&*(

Ik wilde eigenlijk afstand nemen van het forum, omdat het me ook meer en meer ging frusteren (al die jonge meiden die na 1 of 2 rondes al meteen zwanger raken!! ---sorry, meiden het is jullie gegund hoor!) Maar het blijft stiekem toch trekken..... Fijn om te lezen dat er mede-lotgenoten zijn!

Suusje, hoe is het nu met jou dan? En nootje? Weet je al iets meer?

Ik heb zelf m'n NOD op 4 of 5 april maar weet nu al dat het deze maand nix wordt. Afgelopen week zijn mijn mannetje en ik beiden flink ziek geweest - helaas in m'n vruchtbare periode. Balen!!! Dat wachten vind ik zooooo frusterend.

Maar goed, we blijven ervoor gaan en eens zal het ons lukken!

Liefs, cee

Hoi Cee, Wat goed van je dat je nog steeds zo enthousiast aan het mailen bent op dit forum! Ik lees dat je 4 of 5 april jou NOD dag moet zijn. Kop op hoor niet   de moed laten zakken! Zelf ben ik nog steeds overtijd om precies te zijn nu 12 dgn. Nog geen rode duivels te bekennen.Ik voel verders geen rare verschijnselen. Heb tot nu toe nog negatief getest dus voor mijn gevoel is de kans groot dat dit weleens een verlate ongesteldheid kan worden. Maar goed ik ben van plan om zond.maar weer eens een testje te gaan doen.

Lieve Cee ik blijf je volgen en uiteraard ook de andere 35+ers!

Groetjes, nootje.

Hee nootje

dank voor je lieve reactie....

en ooooh wat spannend zeg, dat je al zoveel dagen overtijd bent!! Het zou dus zomaar zo kunnen zijn dat je toch zwanger bent, ondanks een negatieve test. Gewoon nog een keer proberen hoor, ik zal voor je duimen!!

En oudje, ik had nog niet gereageerd op jouw berichtje, maar jij zit ook in een spannende periode zeg. Hopelijk gaat deze IUI poging slagen. Ook voor jou zal ik hard duimen.

En uiteraard ook voor mezelf haha

Meiden, tot later

Terug
Bovenaan