Waar zijn de meiden van langer dan een jaar zwanger worden/ bezoek aan de gyn

hallo meiden daar ben ik weer jammer dat esk met het forum is gestopt! bij mij is het deze maand weer niks ben weer ongi geworden ik wordt er een beetje depri van!! naa 2 jaar ben ik het wel ff beu! sorry dames dat ik zo negativ ben maar moet ff mijn hartje luchten. ik zal de komende tijd er niet zo vaak zijn heb tijdelijk een andere funcie op mijn werk en zal heel druk zijn ik probeer zo snel mogenlijk weer ff te schrijven groetjes xxxjes springkikkertje

he saskia

ik wou op je hyves site kijken over je intake maar dat kan niet omdat ik geen vriendin van je ben!!!
Jammer was erg benieuwd nm.
Maar hoe gaat jhet verder met je??
Ik zit ook op hyves.

Springkikkertje balen da tje weer ongi was geworden en je mag negetief worden dat ben ik/denk wel meer van ons. en we zijn er toch voor elkaar in slechte en goeie dagen!!!!

Dikke xxxxx natas

Hey allemaal,

Ja met mij gaat het erg goed.
Ik zal even in het kort een verslagje doen van de intake, ik dacht mijn blog openbaar was sorry.

Maandag hadden wij dus de intake.
De arts die was eigenlijk in zekere zin tegen ivf als er andere mogelijkheden waren en die zijn er in zijn ogen dus.
Wij gaan er nog een opratie tegen aan gooien.
De arts ziet hele goede mogelijkheden om de verklevingen links weg te halen en de hele eileider weer op te maken, en dan dus toch voor een natuurlijke bevruchting te gaan.
Nadeel is wel dat wij na de opartie zeker een half jaar zelf weer aan de slag moeten, maar we mogen indien er nog geen zwangerschap is dan wel terug komen voor HSG en afhankelijk van wat dan de uitslag zou zijn gaan ze kijken wat dan te doen.
Maar er staan nu in ieder geval meer mogelijkheden open.
IK moet zeggen dat het wel een hele opluchting is dat wij straks gewoon zelf weer mogen en kunnen proberen.

Ik laat het hier weer even bij ik wil nog even wat in huis gaan doen voor ik Daan weer halen moet ben de hele ochtend al druk met alles maar niet huis haha.

Liefs Saskia.

ps voor hyves zoek op saskia kattouw zet er ff je nickname bij zodat ik weet dat het van het forum is en zo hoef ik geen rare mensen te accepteren haha.

Even een heel kort berichtje van mij. Illegaal, want eigenlijk wilde ik hier een week of 6 wegblijven, maar na een kleine 2 weken toch stiekem even spieken....

Springkikker: balen, ben je weer een beetje bijgekomen? Sterkte en ik hoop dat je snel weer springerig en positief bent, ook al moet je wel even tijd nemen af en toe om flink down te zijn.

Dat valt me op: ook de anderen (incl ik) zijn een beetje moedeloos. Nou ja, we kunnen niets anders doen dan wachten. Ik zit net voor mijn ei en de verleiding is groot om miijn voornemen te doorbreken maar ik doe het niet. Ik ben namelijk de rest van de tijd wel erg opgelucht dat ik nergens om hoef te denken. Mijn man ook en samen hebben we een hele fijne tijd nu. We hebben wel gesprekken over kinderen en het zwanger worden verhaal, maar beperkt in tijd en aantal en ik kan er iets meer afstand van nemen en met een soort helicopterview naar kijken nu. Ik was mijn hoop helemaal kwijt, nu zie ik t wel meer zitten om het straks weer zelf te proberen.

Verder gaat t dieet wel aardig, soms wel zoete trek. En bijna op vakantie, daar verheug ik mij op. En heb mij lekker laten verwennen door een masseuse die gelijk merkte dat ik volledig gestresst in mijn lijf zit. Vele tekens dat ik goed op mijzelf moet passen!

Sassie: blij om te lezen dat de uitslag voor jou positiever is dan je dacht, ook al is het ook weer moeilijk. In de tussentijd maar veel van Daan genieten;-)

Dikke knuffel van jullie allen, en tot over een week of 4 vanaf nu.
xxx

Hier effe berichtje, ben afgelopen donderdagnacht ongi geworden, ik heb nu besloten om een maand neit te dokteren, heb het effe gehad al vanaf maart verplicht klussen en dagen meekrijgen, nu weer gewoon wanneer we zin hebben wel natuurlijk proberen rond de ei te zitten, maar zeker niet meer omdat het moet deze maand, effe de boel de boel laten. Heb het gewoon gehad met het hele zwanger worden op het moment, maar wil het nog wel erg graag.

Spreek jullie snelw eer.

Succes weer allemaal he meiden

Wendy ronde 20

hei meiden ik ben weer ff uit mijn dip hahaha! Sassie fijn dat er wel iets gedaan kan worden! Amber goed van je ff rust ik probeer het ook zo te doen ik ben het verplicht klussen ook beu wij gaan nu rond mijn ei wel ons best doen! maar verder probeer ik er zo min mogenlijk mee bezig te zijn (zoover het lukt) wie weet lukt het dan wel! en anders moet ik in oktober weer naar de gyn en dan zien wij wel weer wat er gaat gebeuren groetjes xxxjes springkikkertje.

Dag meiden,

Ik kan het toch niet laten om af en toe even te kijken. Ik zit nu rond mijn eisprong. Ik heb het er best moeilijk mee om mij aan mijn afspraken te houden; deze maand even niet. Aan het begin van de maand gaf het veel rust, maar nu vind ik het wel moeilijk. Maar ik heb een goede stok achter de deur: de apotheek raadde mij aan om 62 uur na het stoppen van mijn darmenkuur als wachttijd aan te houden en dan ben ik echt te laat. Mooi, dan kom ik ook niet in de verleiding.

Nu komt mijn vakantie eraan, daar verheug ik mij erg op. Even lekker wat anders. En volgende maand weer vol moed aan de 21e ronde ;-)

Veel succes meiden.
En hopelijk snel een positief bericht op dit topic!

Wenser

hey wenser ik kan het ook niet laten ik zit nu ook rond mijn eisprog en blijf er maar aan denken! het is echt moelijk! gelukkig heb ik de komende tijd het erg druk wie weet helpt dat wel!! groetjes xxxjes springkikkertje

Terug
Bovenaan