Even een heel kort berichtje van mij. Illegaal, want eigenlijk wilde ik hier een week of 6 wegblijven, maar na een kleine 2 weken toch stiekem even spieken....
Springkikker: balen, ben je weer een beetje bijgekomen? Sterkte en ik hoop dat je snel weer springerig en positief bent, ook al moet je wel even tijd nemen af en toe om flink down te zijn.
Dat valt me op: ook de anderen (incl ik) zijn een beetje moedeloos. Nou ja, we kunnen niets anders doen dan wachten. Ik zit net voor mijn ei en de verleiding is groot om miijn voornemen te doorbreken maar ik doe het niet. Ik ben namelijk de rest van de tijd wel erg opgelucht dat ik nergens om hoef te denken. Mijn man ook en samen hebben we een hele fijne tijd nu. We hebben wel gesprekken over kinderen en het zwanger worden verhaal, maar beperkt in tijd en aantal en ik kan er iets meer afstand van nemen en met een soort helicopterview naar kijken nu. Ik was mijn hoop helemaal kwijt, nu zie ik t wel meer zitten om het straks weer zelf te proberen.
Verder gaat t dieet wel aardig, soms wel zoete trek. En bijna op vakantie, daar verheug ik mij op. En heb mij lekker laten verwennen door een masseuse die gelijk merkte dat ik volledig gestresst in mijn lijf zit. Vele tekens dat ik goed op mijzelf moet passen!
Sassie: blij om te lezen dat de uitslag voor jou positiever is dan je dacht, ook al is het ook weer moeilijk. In de tussentijd maar veel van Daan genieten;-)
Dikke knuffel van jullie allen, en tot over een week of 4 vanaf nu.
xxx