Hey springkikker,
Leuk dat ik je hier weer tref, ik moest weer even speuren, na zo n tijd. Ik heb een maand rust gehad en hou het een beetje rustig qua forummen, maar we zijn wel weer voor t echie bezig. De maand rust heeft mij goed gedaan moet ik zeggen en ik heb genoten van mijn vakantie en de wijn. Ik bekijk het weer iets positiever, nu ook volhouden.
3 jaar al weer, wat een tijd. Ik zit tegen de 19 maanden nu en wordt al gek af en toe. Ik hoop dat je snel aan de IUI mag, zag op het 'als het langer duurt forum' (pagina 3) (topic: IUI voor Linda en anderen) dat Linda na 5 x IUI zwanger is geworden. Zij schreef soms ook mee bij het forum van Esk, waar sommigen tijdelijk heen waren verhuisd (jij ook toch?). Dat geet weer hoop toch?
Ik kwam Amber en Sparkle (RCTJtje) ook weer tegen op 'als het langer duurt' onder topic hoe ga je om met het blijde nieuws van anderen'. Ook daar geen goed bericht. Helaas.
Balen dat deze topic zo ver naar achteren is gezakt, zo raak je de mensen ook kwijt. Ik vond dat eerst toch prettiger.
gr.
wenser