Waar zijn de meiden van langer dan een jaar zwanger worden/ bezoek aan de gyn

hallo meiden het is wel heel erg stil hier! hoe gaat het met iedereen? ik heb 16 sep weer een af bij de gyn mijn cyclus is weer onregelmaatig geworden ondanks de clomid ik hoop dat wij binnenkort aan de insiminatie kunen beginen! ik ben het zo zat!!! wij zijn nu al bijna 3 jaar bezig ik hoop dat ik volgende week goed nieuws heb.groetjes xxxjes springkikkertje

Hey springkikker,

Leuk dat ik je hier weer tref, ik moest weer even speuren, na zo n tijd. Ik heb een maand rust gehad en hou het een beetje rustig qua forummen, maar we zijn wel weer voor t echie bezig. De maand rust heeft mij goed gedaan moet ik zeggen en ik heb genoten van mijn vakantie en de wijn. Ik bekijk het weer iets positiever, nu ook volhouden.

3 jaar al weer, wat een tijd. Ik zit tegen de 19 maanden nu en wordt al gek af en toe. Ik hoop dat je snel aan de IUI mag, zag op het 'als het langer duurt forum' (pagina 3) (topic: IUI voor Linda en anderen) dat Linda na 5 x IUI zwanger is geworden. Zij schreef soms ook mee bij het forum van Esk, waar sommigen tijdelijk heen waren verhuisd (jij ook toch?). Dat geet weer hoop toch?

Ik kwam Amber en Sparkle (RCTJtje) ook weer tegen op 'als het langer duurt' onder topic hoe ga je om met het blijde nieuws van anderen'. Ook daar geen goed bericht. Helaas.

Balen dat deze topic zo ver naar achteren is gezakt, zo raak je de mensen ook kwijt. Ik vond dat eerst toch prettiger.

gr.
wenser

hey wenser ja klopt dit forum is niet meer zo gezeli ik ben vandaag weer naar de gyn geweest want mijn cyclus was weer onregelmatig geworden ik moet maandag weer bloed laten prikken en dan belt de gyn mij over 2 weken terug om te kijken hoe het gaat met mijn cyclus pfff weeerrr wachten ik begon zelf over de insiminatie en hij zei dat hij het nog ff wil aankijken hoe het gaat met clomid (die hormoon tabletten) balen ze ik had nu de hoop dat wij weer verder konden!over 4 weken gaa ik op vakantie met mijn vriend wie weet help dat hahahaha maar helaas als het uit komt wordt ik midden in de vakantie ongi dus zal wel weer niks worden! maar ja ik blijf maar weer geduld hebben. jullie ook veel succes met klussen en ik hoop dat wij snel goed nieuws hebben groetjes xxxjes springkikkertje

Ha springkikker, ook jij middenin de vakantie ongesteld ? Ik ook, wat een bofkonten zijn wij ;-)

Ik heb die maand dan ook aangegrepen om even rust te nemen, ook vanwege medicijnen en het feit dat het geestelijk te zwaar werd. Dsardoor heerlijk kunnen genieten vna wijntjes en kaasjes in mijn vakantie, dus dat was wel fijn. En ik zie het nu wel weer even iets positiever allemaal. Volhouden maar he, meer kunnen we niet doen.

Balen dat je weer weggestuurd wordt, ik ben benieuwd of ik in okt/nov wel gehoor krijg, want dan heb ik me voorgenomen weer contact op te nemen. In okt zijn er al weer zes rondes voorbij sinds mijn HSG, dus dan is dat 'gunstige effect' ook wel weg.

In januari ben ik volgens hun papieren 2 jaar bezig (eigenlijk 3 maanden minder, ik heb toen een paar maanden erbij geplakt omdat ik wist dat ze dan sneller actie zouden ondernemen en ik ook al 30 ben).

Succes en hopelijk helpen de medicijnen toch!

Doei!
Wenser

Terug
Bovenaan