Waar zijn jullie kinderen als je werkt?

Hoi

Ik werk zelf al 8 jaar in de kinderopvang, en toen mijn oudste nog klein was ging hij 1 dag mee naar mijn werk. Dat ging helemaal niet goed, als hij mij zag ging hij huilen en ik hoorde hem huilen als ik door de gangen liep. Later ging ikzelf ergens anders werken en hebben we er bweust voor gekozen Stan op een ander kdv te plaatsen dan waar ikzelf werkte.

Maar toen kwam Feline erbij, en ging Stan naar school. Ik wilde Stan niet al naar de naschoolse sturen met net 4 jaar, dus ben ik 2 dagen gaan werken ipv 1 dag. De ene dag komt mijn moeder oppassen en de andere dag dat ik werk is papa thuis. Ik vind dit de ideale oplossing. Zijn ze ziek: geen probleem,er is altijd iemand thuis.

Zelf bracht ik mijn zoon met een gerust hart naar de creche. Er werken over het algemeen lieve leidsters die het beste voor hebben met je kindjes. Alleen: ze doen het nooit zo goed als je zelf zou doen :) Dus ik begrijp ook als je niet voor een creche kiest, zoals Kezfan.

Groetjes Kirsten

hoi,
ik werk drie halve dagen en die ochtenden gaat Sarah naar een kinderdagverblijf vlakbij mijn werk.
Ik ben er super blij mee en gelukkig vindt Sarah het er helemaal geweldig. In het begin was het best moeilijk: ze wou er niet slapen en ook niet eten, maar gelukkig is dat nu over. Ik had tijdens mijn zwangerschap wel een aantal dagverblijven bezocht en deze sprong er in positieve zin uit. Ik ben erg tevreden over dit dagverblijf, lieve attente leidsters, redelijk kleine groepen, hygiënisch en ze doen veel leuke en creatieve dingen met de kinderen.

groetjes,
Tamar

Hoi Meiden,

ik werk dus 32 uur, in wisseldiensten maar wel op vaste dagen, op maandag past mijn moeder op (ben nu ook heel hard aan het werk! ahum) en op dinsdag en woensdag ben ik thuis, op donderdag gaat hij naar het KDV en op vrijdag ben ik weer thuis. In het weekend is hij samen met papa. Wij hebben alleen de regels dat je twee weekenden moet werken en er dan één vrij moet zijn.

In die ene week, past maandag mijn moeder op, dinsdag mijn schoonmoeder, heb ik of mijn man op woensdag verlof, donderdag gaat hij naar het KDV en op vrijdag ben ik er dan en het weekend zijn we samen als gezin.

Ben nu alleen bezig met een andere functie en dan zal mijn zoontje 3 dagen naar het KDV gaan, omdat het niet anders kan helaas, maar dat duurt nog even!

Groetjes
Angelique

Owh wat ik ook wilde zeggen is dat wij nooit gebruik zullen maken van naschoolse opvang, ons zoontje gaat straks tussen de middag bij oma eten en na school is papa alweer thuis, die is om kwart over 3 klaar, dus dat vind ik wel fijn!

Groetjes
Angelique

Terug
Bovenaan