WAAR ZIJN TOCH DIE MODERATORS??!!

en het is wel grappig dat meteen iedereen van de klusbabes er mee bemoeit vandaar ook mijn reactie bij jullie,dan moet je het niet zelf uit lokken,als jullie daar niks hadden gezgd dan had ik jullie ook niet gestoord daar...
en een beetje jammer rimke dat je er meteen iedereen bij haald!
het ging toch alleen tussen jouw en mij?
maar goed het zal allemaal wel

Nouja, als je zelf gelooft wat je zegt...........

Bieb: amen meid, pffffffffffffffffffffffffffff.

whahahaha, ik denk dat ik mijn mondje heel goed kan roeren................heb ik niemand anders voor nodig, maar goed, dit blijft een openbaar forum he?

Corina, de discussies met jou zullen altijd uitlopen op dit soort oneindige dingen. Ik was het even vergeten en heb dus gereageerd op je topic.
Ik zal het nooit meer doen, het spijt me.
Ik wens je een fijn leven toe en hoop dat je snel zwanger wordt..........
Wil je nu alsjeblieft ophouden met de onzin die je uitkraamt?
Dank je wel.

Corina, ga het nu nog 1 keertje proberen. Je komt hier niet uit. Je gelooft hierin of niet. Of het waar is kom je niet achter. Bij mij klopte het wel en ik heb daar rust door gevonden en denk dat dat het belangrijkste is. Laat iedereen doen waar hij of zij zich prettig bij voelt. Bij mij werden er echt dingen gezegd die hij onmogelijk kon weten en nogmaals ik heb er rust door gekregen. laten we nu alsjeblieft ophouden hiermee want dit gaat nergens over ......

Ben het trouwens wel met rimke eens dat je het er zelf naar maakt dat er straks niemand meer op je vragen reageert. Iedere keer weer barst de bom als iemand een antwoord geeft wat jij niet wil horen. Je kan het nooit met iedereen eens zijn want goddank is niet iedereen hetzelfde. Succes met zwanger worden

Logisch toch dat Rimke bij de klusbabes erover begint? tenslotte zijn we al een jaar hier bezig, en als we blij zijn of boos of wat dan ook, dan vertellen we dat tegen elkaar. En alleen maar omdat jij een aparte topic hebt geopend, zou ze het er niet over mogen hebben bij de klusbabes? Kom op zeg. Jij leest toch ook met ons mee blijkbaar, anders had je niet geweten dat er een berichtje over jou was geplaatst.
En logisch dat alle klusbabes reageren, je hebt tenslotte zelf een berichtje bij ons geplaatst

ja tuurlijk lees ik mee,dat mag want het is een OPENBAAR forum....
wie weet lezen er wel meer mensen met jullie mee,,,,sho what!

Terug
Bovenaan