WAAR ZIJN TOCH DIE MODERATORS??!!

Jij mag best meelezen hoor als je dat wilt, maar dan moet je niet zeuren als mensen iets 'onaardigs' over je zeggen, althans, zo vat jij dat op.
Jij doet alsof we boemannen zijn, maar je maakt het erger dan het is. Veel plezier verder met zielig doen

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:21:45'));

Jij mag best meelezen hoor als je dat wilt, maar dan moet je niet zeuren als mensen iets 'onaardigs' over je zeggen, althans, zo vat jij dat op.
Jij doet alsof we boemannen zijn, maar je maakt het erger dan het is. Veel plezier verder met zielig doen

ow wilde je nou zeggen dat jullie niet onaardig zijn op jullie topic?
ik heb al een aantal verschillende scheld woorden gezien bij jullie dus..
en boemannen dat zijn jullie zeker,want ik kan niet eens meer een topic openen zonder dat jullie eens een keer normaal kunnen doen...want door jullie wordt ik nergens bij deze topic(s)meer geaccepteerd,maar dat kan ook gauw aangezien het grootste deel van deze forum uit de klusbabes17 bestaat,eh ow ja 27 natuurlijk hahahaha voor dat er weer iemand komt met dat ik niet goed gelezen hebt...

lieve dames waar zijn we toch allemaal mee bezig!!! laten we het voor iedereen leuk houden en vooral niet zo kinderachtig doen!!!
laten we niet zo onaardig doen tegen elkaar iedereen komt hier toch voor hetzelfde!!!!
groetjes miranda

Goedemorgen dames!

Als buitenstaander d8 ik, laat ik me er even mee bemoeien.
Ik ben namelijk net als Zwitserland helemaal neutraal.
Mijn advies voor julli: Reageer gewoon niet meer op elkaar.
Waarschijnlijk zijn het allemaal de hormonen die parten spelen.
Dus laat elkaar gewoon lekker lullen.

Of ga onder een andere naam inloggen en gezellig bij een ander topic verder..

Groetjes Janien

Terug
Bovenaan