waaraan zien sommige mannen dat je zwanger bent?

hallo,

als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

mijn verhaal:

ik kwam van de week op het werk. zegt mijn collega: ben jij zwanger?
dat had ze namelijk gehoord van mijn ex collega ( man) die was even langs geweest om een bakkie. ik heb toen even met hem zitten kletsen! maar een dag later belde hij speciaal terug met de vraag of ik zwanger was!!! vandaar dat zij er ook naar vroeg. ik zei: dan weet hij meer dan ik!?!

wij zijn namelijk niet bewust bezig om zwanger te raken... maar daarom niet minder welkom!

nuheb ik eens terug zitten rekenen qua mijn cyclus. en nu kan het best wel mogelijk zijn...

maar ik vraag me af: hoe kan een man/ mens het aan een vrouw zien dat ze zwanger is of kan zijn??

heeft iemand dit ooit meegemaakt? en dat het dan ook nog eens zo was. terwijl je het zelf alleen nog niet eens wist!!!

ook zo iets... hij had ook gelijk bij mijn collega. alleen kwam die er zelf pas achter toen ze al 16 weken zwanger was.

hoor graag van jullie!

xx
 
Nog nooit van gehoord.... alleen als je er heel erg mee bezig bent zou je een klein buikje kunnen zien groeien maar dat komt pas na een week of 8. waarschijnlijk is die man helemaal gefoccust op zwangere collega's... lekker hoor!
Even een testje doen tegen de tijd dat je je NOD hebt... is die positief dan is hij vast helderziend of zo! HAHA... ik zou het echt niet weten waardoor hij het zou kunnen weten!
 
Mijn vader is zo'n man die het bijna altijd gelijk ziet. Soms idd. nog voordat de betreffende vrouw het zelf weet. En nee, hij heeft er niets mee te maken, tenminste de laatste 29 jaar niet meer!
Hij zegt zelf dat hij het kan zien aan de houding van de vrouwen, maar vooral aan het gezicht, dat een zwangere vrouw als snel vocht vast houdt en zo een wat voller gezicht krijgt.
Ik zie het trouwens zelf nooit bij iemand. Geen gave die ik geerft heb.
 
Bij onze eerste dochter ninthe* en nu ik zwanger ben van ons 3e wondertje weer dat er tegen mij gezegt werd...ben jij zwanger?
En ik wist het zelf niet, ik wist dan wel dat we bezig waren, later zeiden die mensen tegen mij, je kan het zien aan de ogen...er zit een bepaald soort twinkeling in...nou sorry ik heb gekeken in de spiegel en zal alleen een vermoeid iemand hahaha, maar ze hadden wel beide keren gelijk...
 
meiden,

erg bedankt voor jullie reactie's.
het heeft mij wel erg nieuwschierig gemaakt...
toevallig dat ik hem net sprak via de chat. heb hem meteen gevraagt waaraan hij het kan zien of waarom hij het denkt! hij zei: aan je uitstraling!!! schiet mij maar lek, maar zie zelf geen verrandering!
ik zei: je zag het ook bij mijn andere collega. hij zei: ja indd. misschien heb ik er wel een gave voor...

ik ben benieuwd! misschien dat ik het weekend wel een testje ga doen. dan weet ik het ook haha!

zelf heb ik geen last van kwaaltjes. wel ben ik al een week moe. een beetje last van vermoeidheid. en reageerde van de week een beetje boos naar mijn vriend. terwijl dat helemaal niet nodig was! en sinds vandaag heb ik wat last van lichte krampen onder in de buik??? zou hij dan toch gelijk hebben?

ik hou jullie op de hoogte!
 
Sinds in zelf zwanger ben heb ik al bij vier vrienden/collega's het ook goed gezien, terwijl er bij eentje niemand meer verwachtte dat daar nog een kindje bij zou komen.
Ik weet niet waaraan ik het zie, maar ik kijk iemand aan en dan zie ik iets... en al vier keer goed, terwijl ze het zelf in die periode nog niet wisten. Ik vind het zelf een beetje raar... Ik had dit niet toen ik niet zwanger was...
Eens kijke of ik mijn komende 15 weken zwangerschap nog meer te weten ga komen...

Ben wel benieuwd of jouw oud collega bij jou ook gelijk had!

Kim
 
Terug
Bovenaan