waaraan zien sommige mannen dat je zwanger bent?

het vreemde is alleen wel dat ik zelf nog geen zwangerschapkwaaltjes heb haha... en als ik in de spiegel kijk, dan zie ik niks speciaals aan mijn uitstraling of ogen!

Kim: misschien moet ik jou dan een slief in de ogen aan kijken? haha... misschien zie jij dan iets wat ik nog niet weet!!!

ik hou jullie op de hoogte!

groetjes.
 
ps: zelf ben ik al eens zwanger geweest. helaas is het toen mis gegaan met 3 maanden!

toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, moest ik op een dag veel naar de wc. toen begon er een belletje te rinkelen. en deed een test. daar was een heel licht streepje te zien... pas een week later begon ik gevoelige borsten te krijgen. maar verder nergens last van! achter af gezien was ik toen ook nog maar zo'n 4 a 5 weken zwanger. want heb toen een echo gehad. maar ze konden toennog niks zien zitten. toen zeiden ze in het ziekenhuis dat ik nog geen 6 weken was. anders hadden ze al iets moeten zien namelijk... maar goed, we wachten het wel af.En misschien ga ik dan toch voor alle zekerheid wel een testje doen voor het weekend!

x
 
mijn vriend ziet het ook altijd aan vrouwen.
uitstraling zegt hij. en idd de twinkeling in die vrouw haar ogen.
zwangere vrouwen stralen gewoon geluk uit volgens hem. zelfs idd, als ze het zelf nog niet weten.
vrouwen die dicht bij hem staan (o.a. ik zelf natuurlijk) zien er altijd beter uit volgens hem. (ook al voel je je zelf idd te beroerd om uit je ogen te kijken hahaha)

ben benieuwd hoor, of je zwanger bent of niet.
succes :D

liefs, do
 
ben ik weer...

toch ga ik mijn menstruatie afwachten!!! ik weet dat sommige van jullie nu misschien denken: dat hou je nooit vol. maar ik kan best nog een oaar dagen wachten. ik moet over een kleine week ongi worden! ik zit meestal zo rond de 33/ 34 dagen. dus als ik daar dik over heen kom. Dan pas ga ik er een test tegen aan gooien. maar vind die verhalen die ik nu van jullie hoor wel erg grappig en toevallig allemaal! zullen de mannen onder ons dan toch eens gelijk hebben haha...

nogmaals, ik zal het jullie meteen laten weten zodra ik meer weet. ook als het toch niet zo blijkt te zijn.

liefs
 
Wat grappig, bij mij zijn het juist oudere vrouwen die het aan me zien. We hadden (nou ja, ik vooral) ons voorgenomen om het pas op zijn vroegst na de echo (komende week, dan zijn we 10 weken) te vertellen, maar liever nog na de 'magische 12 weken grens' . Maar tja, als dan aan de lopende band mensen blijven vragen of ik zwanger ben...en ik ben een waardeloze leugenaar. Iedereen die het 'ziet' heb ik dus plechtig laten beloven hun mond te houden!
Ik heb helemaal nog geen buikje of zo, maar het schijnt dat ik een andere (blije en rustigere?) uitstraling heb. Ik tuur me suf in de spiegel, maar ik heb ' nog niet gevonden hoor...hahahaha!

Ben inderdaad benieuwd of je inderdaad ook zwanger bent!

Succes allemaal!

XX
Evje
 
Vind het heel appart dat mensen het aan je kunnen zien. Ik heb nu 2 keer ervaren dat een cliënt waar ik veel mee werk (woonvoorziening voor verstandelijk gehandicapten) zei, jij bent zwanger he. Ik had het echt nog niet verteld op m'n werk, ben nu 12 weken dus ga het nu wel vertellen. Ook kan deze cliënt op 1 of andere manier zien wat het wordt. En echt ze heeft het in de 15 jaar dat ze daar woont nog nooit mis gehad, dus ben benieuwd of ze deze keer ook weer gelijk gaat krijgen.

dromertje succes met afwachten, lijkt mij echt moeilijk.

groetjes
 
meiden, allemaal bedankt voor jullie reactie's.
begin toch stiekum een beetje te hopen dat het raak is. al zijn wij er niet mee bezig. maar daarom is het niet minder welkom! jullie zullen volgende week niks van mij horen. ivm vakantie!!! maar zodra ik mijn laptopje weer op schoot kan zetten, dan laat ik jullie weten of ik wel/ niet zwanger ben.

...kijk iedere ochtend in de spiegel haha. om te kijken of ik echt iets aan mezelf zie. Maar ik heb het idee of kijk ik alleen maar heel moe uit mijn ogen! zo voel ik me zo af en toe ook wel!!
ook heb ik vooral in de loop van de middag een opgezet gevoel. mijn buik is dan ook zichtbaar iets voller. maar dat zijn de darmen natuurlijk ;-) en had gister lichte steken in mijn ( onder) buik... dit kan twee dingen betekenen... of ik wordt toch ongi of ik ben gewoon ZWANGER!!!

groetjes
 
Terug
Bovenaan