waaraan zien sommige mannen dat je zwanger bent?

ja hoor kan prima. dat heet niet zien maar voelen. 13 jaar geleden werd ik voorgesteld aan een meisje 16 jaar. ik was 18. we geven elkaar de hand en ipv mijn naam te zeggen zeg ik: jij bent zwanger. helemaal uit het niks. ik had gelijk. vorig jaar had ik het gevoel dat ik mijn zwangerschapstest aan haar moest geven ipv zelf te gebruiken, zij was zwanger. Dit jaar kwam ik weer bij haar langs en weet niet maar midden in het gesprek riep ik: jij bent zwanger. wederom gelijk, Doordat ik nu zelf zwanger ben is dat nog veel sterker. ik zie het nergens aan, ik voel het. ik denk dat meer mensen man of vrouw dat wel hebben. soort oer-intuitie vermoed ik. ga lekker testen en wie weet, ik hoop het voor je
gr sabine
 
beste meiden,

Het blijkt gewoon weg wel te kunnen dus! maar helaas is het bij mij niet het geval... Mijn collega heeft het dit keer mis gehad! want ik ben gister ongi geworden!!!

wil jullie allemaal bedanken voor de reactie's.
en wens jullie nog een hele fijne en bijzondere tijd toe! geniet er lekker van...

ik kijk zo nu en dan wel eens op het forum. en wie weet, meld ik me binnen kort wel aan bij het zwanger zijn forum hihi.

groetjes
 
mijn man zegt dat ik stralende ogen heb en nog een aantal er zijn zelfs al mensen die vragen of ik wat te vertellen heb ?
zelfs onze zoon roept mama heeft een broertje in haar buik
nou ik weet  van niets
 
sommige mensen kunnen het zien / voelen oid mij beppe (oma) kan dit ook vertelde haar als ik zwanger  was elke keer zei ze tegen mijn moeder nou dat had ik allang gezien  
 
Ik heb een nichtje van 4.. toen ik van de zomer net zwanger bleek te zijn hebben we dit aan ouders en zussen verteld. Nog niet aan vrienden. 
Op het moment dat ik het aan mijn zus vertelde was mijn nichtje er niet bij, ze was lekker aan het spelen in de speeltuin op de camping. 
Vervolgens brengen we haar ‘s avonds naar bed met zijn 2’n (mijn zus en ik)! Ze pakt me vast.. legt haar kleine handje op mijn buik (waar je nog niks aan zag of kon zien ) en ze zegt: “doe maar goed voor zorgen he,loveyou” 
mijn zus en ik hebben haar vervolgens vol ongeloof en met tranen in onze ogen welterusten gekust.. dit was ook zo bijzonder 
 
Terug
Bovenaan