Waarin slaapt jullie kindje?

Mijn dochter trapte ook alle dekens telkens van zich af, dus zij heeft nu ook een slaapzak van puckababy van 2.5 tog. Meteen aangeschaft vanaf het moment dat ze daar groot genoeg voor was. En heel af en toe doe ik nog een dun dekentje daar overheen (geen idee wat die tog waarde is), maar meer omdat ik het wat koud in de kamer vindt, dus denk dat zij dat misschien wel lekker zou vinden hehe. 

Ons zoontje heeft de eerste 10 weken in een swaddle me inbakerdoek geslapen met een dun dekentje erover. Nu slaapt hij sinds 3 weken in een slaapzak, werd s'nachts erg vaak wakker terwijl hij wel warm genoeg aanvoelde. Daarom toch een dekentje erover gedaan, dun dekentje tot halverwege de buik gedaan.  Ik let ook totaal niet op tog waardes, ik heb de eerste weken gewoon getemperatuurd, en nu voel ik gewoon in zijn nekje. Hij wordt snachts toch wel een paar keer wakker dus dat valt goed in de gaten te houden.. 

Mijn zoontje slaapt in een puck a baby. Daaronder zn kleertjes  gewoon ene shirtje en een broekje. En een dekentje en als het echt koud is buiten draaien we de verwarming een klein beetje aan

Onze dochter slaap nig steeds in een puckababy ... zij is nu 2 jaar . Vanaf de eerste dag sliep zij in een puckababy  en ze heeft het altijd lekker warm gehad.ik had ook alles gekocht qua dekentjes etc ... maar nooit gebruikt 

Gebruik zelf een slaapzakje en dekentje.  Eerste weken eventueel kruik erbij.  Ik heb echt geen flauw idee van tog waarden. Mijn ervaring bij mijn dochter is dat ze het eerder te warm dan koud had. En bij kou worden ze wakker, te warm is meer risico.Kijk en voel bij je kind en vraag eventueel kraamhulp voor tips.  Iets extra's in huis is zo gehaald indien dit noodzakelijk is.

Ook hier de Puckababy met daaronder een romper en sokjes aan. We leggen onze zoon wel onder een Koeka deken, maar meestal trapt hij die van zich af.

Terug
Bovenaan