Waarin slaapt jullie kleine?

A

Anoniem

Guest
Thijmen slaapt nu nog in zijn kleertjes ingebakerd ook nog, dus geen hele dikke kleding.
Maar geven jullie de kleintjes al pyamaatjes aan of ook in de gewone kleertjes?

Maaike slaapt nog in haar gewone kleertjes onder een (dik) dekentje en een lakentje.

Groet, Juul

Hoi hoi,

ik geef ons kleintje altijd een pyjamaatje aan.
Elke avond rond ongeveer hetzelfde uur, zodat er een beetje een ritueeltje wordt.
Is mss al erg vroeg om hiermee te beginnen, maar ik hou zelf ook enorm van structuur en ritueeltjes, dus... vandaar...

's nachts draagt ze dus een pyjamaatje = kruippakje .
Overdag geef ik haar nooit een kruippakje aan, dus op die manier leert ze ook dat wanneer het kruippakje aangaat, het bijna tijd is om in bedje te gaan.
Ook weer heel vroeg om hiermee te starte, want ze begrijpt er waarschijnlijk nog niet veel van, maar zo wordt het voor mij een ook ritueel en na verloop van tijd gaat ze dit zeker door hebben.

Liefs,
van ons...

hup gewoon in de kleertjes hoor! Bij de eerste deden wij een pijamaatje aan, maar ik vind dit teveel gedoe nu.

gr mama van MD e JA

hoi

Ik doe meestal overdag gewoon kleertjes aan en dan bakerzak,soms doe ik broekje uit als het te warm is.meestal savonds doe ik pyamaatje aan,vind ik makkelijker dan zon pakje met drukkers of zo en het is iets luchtiger voor hem omdat ie al zo ingepakt is,wat nog niet echt superveel helpt,hij blijft toch wel moeilijk met slapen,bij jou daisy?hij kwam vanacht zelfs 2 keer om de fles   steeds om de drie uur.doorslpen komt niet voor in zijn woordenboek volgens mij haha.sorry heb het beetje gehad op dit moment.gr wendy

renske zwemt nog in maat 56, dus heb nog geen pyama voor haar. ze gaat gewoon in de pakjes die ze aanheeft slapen. maar als ze straks in 62 past heb ik wel wat meer echte kleertjes. dan kleed ik haar wel om, maar dan alleen 'savonds. anders blijf je bezig.

Heb vanaf deze week Fleur een pyama aangedaan voor de nacht, daarvoor sliep ze gewoon in haar kleren. Verder heeft ze een slaapzak aan (want ze kruipt naar boven toe en dan heeft ze het koud) en daarover een laken met deken.

groetjes,
lia

In wat ie aanheeft, vaak beginnen we de dag met echte kleertjes, maar dat piest, poep of spuugt hij meestal ergens op de dag onder. Dan doe ik lekker een schone slobbroek oid aan, lekker wit en dat vind ik eigenlijk ook nog zo lief staan!! In echte kleertjes vind ik hem al zo groot... In bedje lekker ingebakerd, ondergestopt onder een dekentje en lakentje, met het raam op een kier en de kachel uit.
Groetjes Annemarie

Terug
Bovenaan