Waarin slaapt jullie kleine?

ik heb ze van een vriendin. in het merkje staat friends, maar heb geen idee waar ze het verkopen. het is idd een klein slaapzakje zonder mouwen. Het is ook een gevoerd slaapzakje. Als ik weet waar ze te koop zijn dan hoor je het.

Nina slaapt overdag gewoon in haar kleertjes en 's avonds in haar pyama en sinds kort ook in een slaapzakje. Als we die niet aandoen vinden we haar aan het andere eind van haar bed 's ochtends, klein wurmpje!!

Lucianna slaapt overdag in haar gewone kleding.
Na het avondeten, rond half 8 was ik haar en krijgt ze haar pyjama aan, even voeden en dan op bed.
We doen dit  elke avond op (ongeveer) dezelfde manier, om er een beetje een ritme in te krijgen en dat gaat best goed.

Groeten mem Gea

Ryan(05-12-07) slaapt altijd in zn eigen bed. ook overdag.
behalve als hij echt NIET wil slapen, dus dan ben ik al paar keer naar hem toe gegaan voor tutje of troosten, dan leg ik hem in de wipperen vaak valt ie dan daar wel in slaap.. maar zodra hij dan slaapt leg ik hem weer in zn bed.

ohja ik heb ook een verduisteringsgordijn, zodat het donker is inzn kamer als ie slaapt.

Liefs Pascale

Shenaya slaapt ook in een pyama of boxpakje.. Overdag gewone leuke kleertjes aan!!

Ze ligt nu in bedje nog onder het dekentje die ik in een dekbedovertrek heb zitten. Ze is nog te klein voor elke slaapzak..
De lengte valt wel mee maar ze is zo'n dun poppetje!

Oh ja, het merk Frienz verkopen ze bij de V&D.. Verder weet ik niet waar!

Oh voor ik het vergeet..
Pascale, heb je overdag wel de gordijnen open??

Aan Bertine:

Ja inderdaad, wanneer mag je de kachel lager zetten, en hoe laag is normaal?

Iris heeft een dun katoenen trappelzak over haar boxpakje aan, en ligt onder een laken met dekentje en een fleecedekentje daarop.
Maar ze heeft t niet te warm ofzo. Haar nekje is niet heet en haar handjes zijn regelmatig blauw als ik haar uit bedje haal (heeft ze zich weer half boven de dekens uitgetrappeld).

We hebben bij ons de thermostaat in de woonkamer en de kachel standaard 24 uur op 19 graden staan. In onze eigen slaapkamer staat de kachel uit (dichtgedraaid) want anders zweten we ons bed uit.
Maar omdat tijdens de kraamweek gezegd werd dat de babykamer niet koud mocht zijn, hebben we de temp daar op standaard 19 graden. Ook snachts.

Iemand een advies?

Esther

Overdag staat de cv op 20 graden ( we hebben een vrijstaand huis midden in het veld, dus de wind heeft hier vrij spel om het huis....), dus in de woonkamer, keuken en de slaapkamer van Silas is het dan heerlijk. Overdag als Silas beneden is, draai ik de cv op zijn kamer uit, en zet het raam open (ik ben ook erg van luchten, en veel frisse lucht!), voor dat ik met hem naar zijn kamer ga, zorg ik dat het weer lekker warm is daar. "s nachts staat de cv op 16 graden, dus je kunt na gaan dat het dan erg frisjes is overal. Daarom zorg ik er voor dat Silas'bedje warm is en hij zelf lekker ingepakt ligt. 's morgens idd een koud neusje en handjes, hij heeft daarom nog steeds wel een mustje op 's nachts. Hij ziet er verder goed gezond uit, is nooit koortsig of te koud. Dus ik denk dat hij hier wel aan gewend is, trouwens zo slapen de anderen eigenlijk ook allemaal, en dat gaat ook goed!

Maar wat nu precies de regeltjes zij???????

Terug
Bovenaan