Oh oh oh wat herken ik dit!
En dan ben ik niet eens zwanger, haha! Ik heb een dochtertje van 3 jaar.
Ze heet Delani.
Ik hou ook van aparte namen, maar die je zeg maar wel op z ´n nerderlands kan schrijven. (Dus schrijven zoals je het uitspreekt.)
Wij zijn nu al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden van nummer 2 en al al die tijd ben ik druk met het verzinnen van namen. Voor een meisje heb ik er al wel wat, maar voor een jongen vindt ik het zoooo moeilijk!
En dan heb ik ook nog allemaal eisen. De eerste letter mag niet met een N, B, D of W beginnen.
Mijn naam begint al met een N, die van mijn man met de B, en die van onze dochter met de D.
De W wil ik al helemaal niet want dan zouden de initialen van ons kind WC zijn... Pffffff ik maak het me eigen ook wel lastig.
Als ik dan een leuke naam heb gevonden ga ik altijd naar http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp en daarop kan ik dan precies zien hoe vaak een bepaalde naam in de afgelopen 10 jaar in Nederland is gegeven. Want ik wil dus een naam die NIET veel voorkomt.
Als iemand nog suggesties voor mij heeft.... (en de naam moet natuurlijk ook bij Delani passen)....
liefs, Nicole