Waarschijnlijk gaat de zwangerschap niet goed.

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Zoals jullie weten had ik gisteren een positieve test. Vanmiddag alleen een beetje bloed verloren en buikpijn dus ik ben bang dat het niet goed gaat.

groetjes Mariska

Nou meid, het hoeft tuurlijk niet altijd wat te betekenen.
Maar als het toch zo is wil ik je veel sterkte wensen!!!

Groetjes Debby.

Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap een aantal keer gehad. Ik had heel regelmatig (elke paar dagen) buikpijn en verloor gedurende de hele zwangerschap gekleurde afscheiding en bloed. Twee keer zelfs heel heftig, hier ben ik toen direct voor naar het ziekenhuis gestuurd, maar ook dat ging goed. Maak je niet teveel zorgen. Ik duim voor je!

Groetjes en sterkte,
Marisa

Hopen dat het allemaal meevalt. Maak je niet teveel zorgen, je hoort wel vaker dat je tijdens je zwangerschap wat bloed kan verliezen. Ik duim voor je.
grtz naomi

Hoi lieverds,

Dank jullie wel. Ik ga zo de VK bellen en dan vragen of ze een echo kunnen maken. Ik verlies nog steeds wat bloed en beetje buikpijn.
Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

Liefs Mariska

hoi hoi,

ik probeerde gister ook al een berichtje te plaatsen maar lukte niet
ik hoop dat alles goed gaat met je zwangerschap en dat het zo blijft

hopelijk heb je snel goed nieuws

veel succes bij de verloskundige ,

groetjes moekje

Hoi mariska,

Inmiddels zul je wel wat gehoord hebben bij de vk, denk ik. Ik hoop dat je goed bericht gehad hebt! Ik wens je in ieder geval veel sterkte!

Liefs,
Noa

Hoi Allemaal,

Dank je wel voor jullie lieve woorden!

De VK heeft aangegeven dat ze nog niks zien op een echo voordat het 6 weken zou zijn. Ze zegt dat het bijna zeker weten een miskraam is, vooral omdat ik ook een beetje buik- en rugpijn had. Inmiddels is het bloeden gestopt, dus het is nog afwachten, volgende week laat ik sowieso een echo maken. Kijken of alles wel weg is. Ik ga er gewoon vanuit dat het een miskraam is, als het dan toch niet mis is gegaan kan ik alleen maar blij zijn.
Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht er zo veel last van te hebben dat het mis ging. Ook wel erg veel, eerst een positieve test, schrikken, blij zijn en dan verdriet.

liefs Maris

Terug
Bovenaan