Hoi Jolanda,
Ik zou 1e week van augustus uitgerekend zijn (stond 30 juli, maar ik heb een rare cyclus). Ik bloed nu nog, dus ik verwacht helemaal niks. En ik heb al wel verdriet gehad, maar ik ga er vanuit dat er iets niet goed was en dat het daarom mis is gegaan. Ik ben er 99 % zeker van dat het niet goed is gegaan. Kan ik lekker niet worden teleurgesteld.
Gisteren moest ik weer een paar traantjes laten (had ik niet van mezelf verwacht omdat ik eerder een miskraam heb gehad, maar dat was mis gegaan en toen wist ik eigenlijk pas dat ik zwanger was)
We gaan nu nog beter opletten met veilig vrijen en mijn man wil nu wel graag eerder een kindje (hij was heel erg geschrokken, maar wil nu graag beginnen als we in een ander huis wonen).
Ik weet niet of ik dit al had geschreven, maar ik ga sowieso volgende week een echo laten doen om te kijken of alles netjes weg is. En we gaan nu een ander huis zoeken en als we dan zijn verhuisd gaan we proberen een baby te maken.
Nu eerst dit verwerken.
Zo nu even wat anders.
Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Heb je al een echo laten maken en hoever ben je nu.
liefs Maris