Waarschijnlijk gaat de zwangerschap niet goed.

Hoi mariska
Ik wens je veel sterkte deze lange week, ik hoop echt voor je dat je volgende week toch positief nieuws hebt.
ik blijf voor je duimen.
Liefs Naomi

Ik wil je toch even een hart onder de riem steken. Ik heb dit bij Lotte ook gehad. Bijna de hele zwangerschap bloedingen of gekleurde afscheiding in meer of mindere mate. Vaak ging dit gepaard met buikpijn en rugpijn. Ik heb zelfs met 22 weken nog een keer een behoorlijke bloeding gekregen, maar uiteindelijk is alles goedgekomen hoor.

Ik hoop voor je dat je volgende week positief nieuws krijgt!

Sterkte meid!

Groetjes, Marisa

Hey Mariska,

Sorry voor de late reactie maar ik kwam maar telkens niet op het forum
Ik hoop echt voor je dat het allemaal positief is
Maar jou instelling is in principe ook goed ( doe ik namelijk ook altijd)
Gewoon negatief denken en als het dan positief is dan voel je je een stuk lekkerder

Echt meid ik hop echt voor je dat het allemaal goed komt

Wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes
Jolanda

Hoi Jolanda,

Ik zou 1e week van augustus uitgerekend zijn (stond 30 juli, maar ik heb een rare cyclus). Ik bloed nu nog, dus ik verwacht helemaal niks. En ik heb al wel verdriet gehad, maar ik ga er vanuit dat er iets niet goed was en dat het daarom mis is gegaan. Ik ben er 99 % zeker van dat het niet goed is gegaan. Kan ik lekker niet worden teleurgesteld.
Gisteren moest ik weer een paar traantjes laten (had ik niet van mezelf verwacht omdat ik eerder een miskraam heb gehad, maar dat was mis gegaan en toen wist ik eigenlijk pas dat ik zwanger was)
We gaan nu nog beter opletten met veilig vrijen en mijn man wil nu wel graag eerder een kindje (hij was heel erg geschrokken, maar wil nu graag beginnen als we in een ander huis wonen).

Ik weet niet of ik dit al had geschreven, maar ik ga sowieso volgende week een echo laten doen om te kijken of alles netjes weg is. En we gaan nu een ander huis zoeken en als we dan zijn verhuisd gaan we proberen een baby te maken.
Nu eerst dit verwerken.
Zo nu even wat anders.

Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Heb je al een echo laten maken en hoever ben je nu.

liefs Maris

Ik wil ff zeggen dat ik het echt knap vind dat je het zo opvat!!
Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor, dus petje af!!
Ik hoop voor jullie dat jullie gauw een huisje hebben, en dan weer een kindje kunnen maken.

Heel veel liefs Debby.

Hoi Debby,

Ja ik weet niet of het sterk is, ik kan wel heel erg gaan treuren, maar we hebben al een hele mooie dochter. En als een tweede kindje helemaal niet zou lukken is dat niet leuk, maar dan heeft het niet zo moeten zijn.

liefs Maris

Tuurlijk, dat snap ik ook wel.
Maar dan vind ik het nog moedig van jullie dat jullie er zo mee omgaan.
Mij is ook verteld als je een mk krijgt dat er dan iets niet goed is met het kindje.
Daarom wordt het afgestoten, maar dan nog... het was wel van jullie (mocht het een mk zijn).

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan