Waarschijnlijk gaat de zwangerschap niet goed.

Hoi Debby,

Ik typ een heel verhaal en toen was het weg grrrrrr.
Ik heb gewoon uit zelfbescherming tegen mezelf gezegd dat het kindje niet goed/levensvatbaar zou zijn. En op deze manier kan ik het goed verwerken. Ik kan me wel voorstellen dat anderen er meer last van hebben.
Ik denk wel dat als ik in de toekomst nog vaker een miskraam krijg ik dat emotioneel niet aankan, ik zou dan ook op een gegeven moment niet meer willen proberen een kindje te maken.

liefs Maris

hee maris,..

jeetje ik lees hier nu ineens je verhaal,..tja we hyven niet zoveel he!

wat schrikken zeg,.. hoe gaat het nu met je?

sterkte in ieder geval.

veel liefs janneke (mama van Feline)

Hoi Janneke,

Het gaat goed met me. Natuurlijk niet zo leuk, maar gelukkig is het vroeg mis gegaan. (Ik had het hier al gezet, maar ajb niet op hyves reageren graag. Niemand weet ervan namelijk.)

Ik hoop dat ik woensdag wel goed nieuws krijg, dus dat alles weg is en ik niet ook nog moet worden gecurreteerd (weet niet precies hoe ik t moet schrijven).

liefs Maris

Hoi Mariska,

Ik hoop ook voor je dat je goed nieuws krijgt woensdag en dat je inderdaad niet gecurreteerd hoeft te worden......
Maar mocht dat nu wel zo zijn, dan heb ik even een 'tip' voor je. Vraag om een ruggenprik!
Ik ben negen weken na de bevalling van Bas nog gecurreteerd. Omdat ik toen nog volledige borstvoeding kreeg werd mij een ruggenprik aangeraden. Daar zag ik vreselijk tegenop, want ik ben niet zo'n held als het om naalden gaat, maar het is mij 100 % meegevallen en het herstel na de ingreep gaat stukken sneller.
Mijn zus is onder al gehele narcose geweest voor een curretage en is daar echt ziek van geweest. Ik had nadat de verdoving was uitgewerkt nergens meer last van.
Je zult er trouwens zelf om moeten vragen (als het nodig zou zijn én als je het wil), want het is niet standaard dat het aangeboden wordt.

Groetjes, Karin

Hey Mariska,

Wel goed dat jullie zo positief blijven
dat houd je toch op de een of andere manier sterk.

Met mij gaat alles goed tot nu toe
Ben niet echt misselijk of zo iets
Wel wat sneller moe maar dat ben ik altijd al in de winter
Ik heb 18 dec een afspraak bij de VK en kan dan daarna een afspraak maken voor een echo in het ziekenhuis.
Dus ik moet nog ff geduld hebben

Meid hou je sterk en als er iets is weet je me te vinden

Ow ja ik heb ook hyves
hihi geloof iets met jolandaatje25

Dikke knuf

ik ben gecuretteerd toen ik 15 weken was, onder volledige narcose, voelde me kiplekker na de narcose, als me ooit weer zoiets overkomt, zou ik het direct weer onder volledige narcose doen.
ligt er dus denk ik aan hoe je lichaam in het algemeen reageert op narcose (of je beroerd wordt of niet).

Hoi Karin en Janet,

Dank jullie wel voor de tips. Ik ga er vanuit dat ik alles al kwijt ben, maar anders houd ik jullie tips in mijn achterhoofd. Ik dacht trouwens dat zoiets zonder verdoving en narcose gebeurde?

groetjes Mariska

Hoi Jolanda,

Ik heb je toegevoegd op mijn hyves. Wel leuk weer zwanger en de eerste echo! En gelukkig alleen moe en niet misselijk! Voelt het nu anders of lijkt de zwangerschap precies op die van Kyano?

liefs Maris

Terug
Bovenaan