waarschijnlijk toch niet goed

Ik heb nu in ieder geval genoeg duidelijkheid gekregen. Hele weekend veel buikpijn en veel bloed verloren. Ik heb erg veel gehuild en er over gepraat.
Ik wil niet dat deze miskraam weer een heel jaar voor me verpest! Na de vorige, die woensdag precies een jaar geleden is heb ik echt 10 maanden maar half geleefd en nergens van genoten.
Het lijkt nu beter te gaan ,misschien omdat ik er vanaf de positieve test rekening mee hield dat het fout kon gaan.
Achteraf gezien heb ik het misschien wel aan voelen komen.
We zijn gisteren lekker op het strand gaan uitwaaien, want thuis werd ik helemaal gek!

Het vervelendste vind ik nog dat we net het eerste onderzoek in het ziekenhuis achter de rug hadden. Ik had de papieren voor het bloedonderzoek al thuis liggen. Ik ben bang dat we nu maar weer moeten blijven proberen omdat we bewezen hebben dat het zo kan....

he moeilijk,

ik leef erg met je mee, en kan me wel een beetje indenken hoe je je voelt. wat ik me steeds maar weer voor houd, is dat we nu wel weten dat het lukt bij ons zonder medische ingrepen. voor ons is het de eerste, dus dan is het altijd spannend denk ik of het uberhaupt wel lukt. bij ons ging het ook nog snel daaar put ik dan ook maar hoop uit. ik denk wel dat ik volgende keer als ik weer zwanger zal zijn, ook echt wel rekening houdt met het feit dat het mis kan gaan.

liefs, Kaatje

Intussen heb ik eergisteren een chemische curattage gehad, omdat aals nog lang niet weg was. Ik dacht dat het met mij alweer redelijk ging, maar dat viel tegen. Ik kon heel onverwacht direct in het ziekenhuis terecht en ben gewoon alleen gegaan. Daar ben ik nogal ingestort. Heb toen mijn werk gebeld dat ik niet kwam werken. Ik had hen nog nooit iets verteld, vorig jaar ook gewoon door blijven werken. Ook mijn ouders en zus had ik heel weinig verteld. Nu weten zij het ook, want ik heb maandag gelijk mijn moeder gebeld. Wat een opluchting om er met mensen over te kunnen praten zeg!
Ik blijf nu alleen nog steeds bloeden. Moet vanmiddag weer terug op controle,

Wat een vervelende berichten allemaal zeg. Ik wens je heel vele sterkte.

Groetjes Silli

he bah,

wat vervelend allemaal!! sterkte gewenst hoor!!

liefs, Kaatje

Terug
Bovenaan