waarschuwing voor iedereen!!!

hee meiden
ik heb net iets gruwelijk smerigs meegemaakt en wil jullie daarvoor waarschuwen!

ik had op mp een advertentie staan waarin ik mijn diensten als gastouder aanbood
mijn telnr stond er en een leuke foto van mij en karlijn

werd ik net gebelt door een vent en hij en zijn vrouw zochten een betrouwbare babysit
dus een gesprek met hem aangegaan over t oppassen enz en ineens draait ie compleet om en zegt :
zeg maurilla wil jij 1000€ verdienen
ik zei helemaal niks want stond ff perplex en hij vervolgt meteen zijn verhaal over wat ik en vooral karlijn bij hem moeten verrichten ( zit weer te janken nu ) en als ik nee zei wist hij mij en vooral Lijn te vinden
ik opgehangen en compleet overstuur me ouders gebelt en t vertelt
en steeds ging de telefoon en heeft ie hele enge smerige dingen ingesproken over dattie karlijn zo'n lekker lachebekkie vind en dat ze er lekker uitziet en ook lekker strak zal zijn en ook zulke dingen over mij
ben me helemaal kapot geschrokken
heb ook meteen de politie gebelt maar kan geen aangifte doen omdat ik maar 1 voicemail bericht heb

heb meteen alle advertenties van ons van mp gehaald en wil jullie dus ook op t hart drukken om geen telnr bij wat van advertentie ook dan te zetten en ook geen foto's waar jij of je kind op staan
ik heb mijn lesje geleerd en ben doodsbang dat die vent me echt weet te achterhalen dmv mijn telnr

zit helemaal te sjeken en te janken hier
voel me een enorme slechte moeder dat ik mijn kindje hieraan heb blootgestelt

Jij bent geen slechte moeder, deze vent is door en door slecht!!! Wat een griezel, wat ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan!! Vreselijk.
Snap zo goed dat je helemaal over de zeik bent en bang. Maar ook zooooo boos, zou ik zijn..... Castreren die man! :-(

Jeetje, dat is schrikken zeg....bah wat lopen er toch vreselijke mensen rond zeg.
Kan me helemaal voorstellen dat je nu helemaal overstuurd bent....
Knuffel voor jou.

jeetje, maurilla!!!!
wat schrikken!!! vresleijk zeg dat er zulke mensen bestaan.. wil je een ander helpen en dan gaan ze er zo mee om.. en nu natuurlijk hopen dat ie niet weer belt.. of juist wel om hem aan te geven...
huil maar ff lekker uit meis misschien lucht dat op... zo he.. wat lopen er nare mensen op de wereld rond..
een slechte moeder ben je echt niet.. meid hoe kun je nou weten dat er zulke gekken rondlopen die zoiets doen.. dan ben je toch helemaal niet goed snik als je zoiets doet.. ik kan me hier zo kwaad over maken he..!!!!
schrijf hier maar lekker van je af
en heel veel sterkte!!!
Liefs, Christien

Heej maurilla,

Das schrikken!!
Oh wat vreselijk dat andere mensen dit iemand aan kunnen doen!
Jij bent echt geen slechte moeder hor!
We lezen hier toch steeds hoe jij het beste voor je kindje zoekt en hoeveel je van je meissie houd!!
Bij deze een dikke knuffel voor jullie en veel sterkte met alles!

Liefs Marina

heey meis,wat een goorlap..ja castereren die vent..zulke mensen moeten ze juist gelijk oppakken en achter slot en grendel zetten,juist voor ze wat kunnen aanrichten.moet het juist meer zijn dan dat ene voicemail bericht..gggrrr.sterkte en je bent cker geen slechte moeder.liefs,karin

Gatverdamme!!! Wat een ranzige idioot! Inderdaad castreren!!! In wat voor wereld leven we toch he! Pffffff kan me voorstellen dat je helemaal overstuur bent, maar ga alstjeblieft niet denken dat je een slechte moeder bent!!!
Sjoh.... dat iemand dit ongestraft kan doen he..... #@@$@*&%$#!!!!!!

Dikke kus Trudi

ik heb helaas ook zoiets mee gemaakt vorig jaar.
ik was op zoek naar een leuke baan, dus op monsterboard een advertentie gezet.
werd ik gebeld, door iemand dat hij een baan voor me had.
klonk helemaal geweldig, een baan in een kledingwinkel.
gaat hij opeens naar mn cupmaat vragen, dus ik zei: hoezo moet je dat weten?
ja, dat is een standaard vraag als je in een kleding winkel wilt werken.
ik nog zo stom geweest om dat te vertellen ook.
en toen zei hij:
ik nodig je uit voor een gesprek. adres en zo doorgeven van een echte kledingzaak ( wist toevallig waar hij zat) dus ik nog steeds enthousiast,zegt hij: oke, dan zie ik je dan en dan, daar en daar en dan moet jee erst een test doorstaan.
dus ik: welke test?? zegt hij doodleuk: kijken hoe goed je me kan p****en voordat je aangenomen wordt.

ik zakte door de grond heen, keihard gehuild. jeetje wat voelde ik me stom zeg!!!
nummer onbekend, dus ook ik kon geen aangifte doen. die politieagent snapte ook eigenlijk niet zo goed waarom erwin belde (toen hij mijn verhaal hoorde heeft hij gelijk de politie gebeld) hij vond het allemaal maar onschuldig, en eigen schuld omdat ik mijn telefoonnummer op t intrnet heb gezet.
eigen schuld, dikke bult.
ook ik heb daarna alles gelijk verwijderd.

dus idd mijn tip:
zet nooit belangrijke gegevens op het internet neer.
en al helemaal geen straatnaam enz.
een telefoon nummer is dan nog makkelijk te veranderen, maar een ander huis zoeken niet.

voel je absoluut niet schuldig, om wat er is gebeurd. t is gewoon een k**** zak die graag vrouwen op stang jaagt.
kom op meid, hier sta je boven!

liefs, do

Terug
Bovenaan