waarschuwing voor iedereen!!!

Hoi,
Wat erg zeg, wie doet zoiets..
Al ben ik juist doordat het allemaal zo onduidelijk is waar je gegevens terecht komen altijd heel voorzichtig met pers.info en foto's!
Je kunt iig zijn nr blokkeren als je het nr hebt!
Je bent echt geen slechte moederomdat je een advertentie zet voor oppassen hoor! Maar je weet nu wel dat je voorzichtig moet zijn met informatie geven!

Groetjes MJ

ik vind t ook belachelijk ja
aan de telefoon word je gezegt wel aangifte te kunnen doen en op t bureau zelf krijg je te horen dat er alleen een melding gedaan kan worden
vraag me af wat de politie tegenwoordig doet behalve boetes uitschrijven
maar goed , tot nu toe geen last meer van die griezel gehad
hopelijk blijft t zo

liefs maurilla

Wat een mafkees zeg, dat hij het in zijn hoofd haalt.
En dan de politie die doen tegenwoordig echt helemaal niets meer.
Het moet niet gekker worden.
Hoop voor je dat jij iig niets meer van hem hoort.

Gr Lique

Ik ben het er helemaal mee eens, plaats geen foto's van je kinderen! Ook op Hyves zijn deze idioten actief, zorg ervoor dat je foto's alleen voor vrienden zichtbaar zijn en niet voor iedereen of vrienden van vrienden. Wel erg stom dat de politie niks kan doen, die waren er toch om ons te beschermen?

Wat werd ik naar toen ik de berichten las, m'n maag draaide zich 3 keer om, wat een achterlijke lui heb je op deze wereld! Helaas heb ik ook de ervaring, dat je in NL niet veel aan de politie hebt... Ik hoop dat die idioot met z'n acties is gestopt en dat je het over een tijdje een plekje kunt geven, sterkte meis!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan