Wacht nou eerst eens rustig af voor je gaat vragen...

Ik lees al een tijdje mee en het valt me iedere keer weer op dat mensen al de dag nadat ze met hun man/vriend naar bed zijn geweest zowat willen weten of ze zwanger zijn en wat ze allemaal zoal kunnen voelen...
Als je 2 dagen over tijd bent kun je ook gewoon een beetje laat zijn met je menstruatie. En ook dan zijn je borsten weleens extra gevoelig of heb je pijn in je rug.
Laatst werd er door mensen geklaagd dat er over iets als abortus gepraat werd want dat hoorde niet op het forum thuis maar vragen zoals, ik heb lichte buikpijn en mijn borsten zijn gevoelig, ben ik nu zwanger dat kan wel? En als men dan niet zwanger is dan krijgen we een hele klaagzang te horen over hoe erg dat is. Ontspan eens een beetje en ga niet bij elke vage klacht vragen of je in verwachting bent en testen doen en als die dan negatief zijn weer vragen of dat wel of niet kan. Doe dat dan ook lekker op dat zwanger worden forum en overleg daar fijn met elkaar hoe en of je zwanger bent.

Je bent zwanger als je test positief is en als je twijfelt of je denkt dat die test niet klopt ga dan naar de dokter om het zeker te weten maar ga het niet hier lopen vragen. Niemand kan in jouw buik kijken...
 
Ik ben het wel volkomen eens met je, maar helaas is dit berichtje binnen een paar dagen weer verdwenen richting de volgende pagina's en begint dat weer van voren af aan. Ik kan me voorstellen dat mensen ontzettend nerveus zijn, maar echt niemand kan je hierbij helpen, behalve je huisarts of de test.
 
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar dit forum is er nou eenmaal om vragen te stellen en een hoop meiden hebben nou eenmaal die bevestiging nodig voor ze gerust gestled zijn.

Het zou inderdaad handig zijn als mensen eerst wat verder lezen voordat ze voor de 100ste keer dezelfde vraag stellen, maar dat gebeurt niet.

Als je je aan vragen irriteerd ofzo, dan kan je het beste niet reageren.

Ik heb op het zwangerworden forum al een keer dit onderwerp aangehaald en werd toen finaal met de grond gelijk gemaakt, dus, dit is mijn mening en ik bedoel er verder niks mee....
 
Je hebt zeker gelijk, maar de forums zijn er toch ook zeker voor bedoeld om gevoelens met elkaar te kunnen delen. Dit speelt nou eenmaal bij veel vrouwen en als ze steun vinden door ervaringen te delen is dit alleen maar goed vind ik.
Gr. Karin.
 
ik mis altijd maar 1 vraag en dat is HOE je zwanger moet raken, voor de rest komt inderdaad iedere lullige vraag voorbij. Ik ben het helemaal met je eens arlette.
 
Terug
Bovenaan