Wacht nou eerst eens rustig af voor je gaat vragen...

Maar toch blijft het zo want inderdaad dit bericht verdwijnt weer op de achtergrond en hupsakee de lulligste vragen komen alweer boven drijven. we zullen ermee moeten leven denk ik.
 
ik vindt dat je helemaal gelijk hebt arlette!!
maarjah, ik heb ook vaker zo'n berichtjes geplaatst en meestal krijg je daar weer gezeik van...en het helpt vaak ook niet. net wat die andere zeggen, het verdwijnt weer van de pagina.
en ik snap ook wel dat het forum voor iedereen is, maar je moet wel een beetje naar het forum gaan wat geschikt is voor jouw, en betrekking heeft op je vraag. dus het zwanger WORDEN forum...dat is beter.
nou doei
gr. sandy

 
er zijn geen lullige vragen. Enkel lullige antwoorden. Niet iedereen is zo intelligent als 'wij' en denkt na voordat ie een vraag stelt.

Reageer er toch lekker niet op, dan heb je er ook geen last van.
 
Hoi Arlette,

Tuurlijk heb je recht op je eigen mening. Omgekeerd vind ik het jammer dat er vaak oordelend op deze site gereageerd wordt. Zoals bij jouw reactie, maar ook bij eerdere reacties en vragen die ik gelezen heb. We zijn nou eenmaal allemaal verschillend en gaan zodoende allemaal verschillend met onze verlangens en gevoelens om. Ik vind dat een forum juist een plek is waar je jezelf moet kunnen zijn. En zoals hierboven geschreven staat, je hoeft nergens op te reageren. Voor de een is zwanger worden iets dat erbij komt, voor de ander een sterk geworteld verlangen. Daat maakt een groot verschil voor hoe je hier mee omgaat. Zoals in een van de berichtjes hierboven staat, is het niet mijn bedoeling om je met de grond gelijk te maken, ik ben het alleen niet met je eens.

Groetjes,
Anna
 
Ik vraag me altijd bij dit soort berichtjes af wat het voor zin heeft je hier zo druk om te maken. Wil niet zeggen dat ik het niet met je eens ben. Vind ook dat indien je een berichtje plaatst over ben ik zwanger of niet, je dit beter op het zwangerwordenforum kan doen.
 
Dit forum is openbaar voor iedereen, dus jij kunt niet bepalen wat er geschreven wordt en wat niet. Daar heb je je maar bij neer te leggen. Het heeft geen zin om weer een discussie aan te gaan.... Let it be...
 
Ik zit me hier wel ff te schamen want ik wist zelfs niet dat er een zwangerWORDEN forum bestond oeps! Dan kan ik je berichtje wel begrijpen hoor Arlette. Ik stelde de vragen die ik stelde omdat ik net gestopt was met de pil en niet wist wat ik verwachten moest. ik zal maar eens snel op zoek gaan naar andere forum.
Groetjes,
 
Het hoort bij dit forum dat dezelfde vragen steeds terugkomen. De opwinding en spanning ... die is voor deze dames elke keer weer nieuw.
Ik merk inmiddels dat ik het wat saai begin te vindnen, maar dat komt omdat ik al wat maanden meelees. Ik vind het niet erg en gewoon wel begrijpelijk, ik zap er dan gewoon langs. En als ik er wel zin in heb probeer ik in ondersteunende zin te reageren. Ik heb me ooit ook zo gevoeld maar wist toen niet af van dit forum.
 
Terug
Bovenaan