Wacht nou eerst eens rustig af voor je gaat vragen...

Ik vind dat iedereen recht heeft om de dingen te vragen die ze wil weten. Bij het "zwanger worden"forum zijn veel meiden die nog nooit zwanger zijn geweest. Oke je moet objectief zijn daar ben ik het mee eens,maar als mensen zich aan deze berichten storen moeten ze er maar over heen lezen ( zeker vergeten dat ze zelf ook onzeker waren). Het forum is groot genoeg je hoeft niet te reageren, en als iemand zich hieraan stoort is dat het probleem van diegene.
Groetjes Tanja
 
Tis me duidelijk dat het inderdaad geen zin heeft om een bericht als dat van mij te plaatsen. Het gaat gewoon door zag ik al. Waar bemoei ik me inderdaad mee :)
Hoedje en petje af voor de mensen die antwoord geven op vragen waar oa ik geen zin in hebben, ik ga er inderdaad gewoon maar eens overheen lezen.

Op die ene vraag, die nooit gesteld word volgens leslie wil ik wel antwoord geven trouwens, gewoon omdat hij zo lekker origineel zou zijn.

Zwanger ze allemaal en ik zal wel opspelende hormonen hebben gehad.
 
Bijna ieder van jullie zat ook zo te zeuren toen je nog op het zwanger worden forum zat.Nu zijn jullie zwanger e die tijd van onzekerheid zeker vergeten. nee dat gezever over jullie kwaaltjes enz. is beter ?????? Hou toch op en reageer alleen op iets dat je aanspreekt.
 
Sorry Arlette, ik ben het niet helemaal met je eens. Ik zat persoonlijk even helemaal in onzekerheid en daarna moest ik even iets van me afschrijven. Ik weet niet of jij dat gevoel hebt gekend. Zo niet, dan weet je denk ik niet goed waar je het over hebt, zo wel, denk daar dan nog eens aan voor je over andere mensen oordeelt. Jammer. Bovendien zit iedereen anders in elkaar. Ik vond het juist prettig om op het zwangerzijn-forum te schrijven, omdat daar de vrouwen lezen die weten hoe het is om zwanger te zijn en dat had ik even nodig!

Lees idd gewoon over dingen heen die je niet wilt lezen.

Groetjes, Remy
 
Hallo Remy!

Ik had het niet over jou dus trek het je niet aan zou ik zeggen.
Wat ik bedoelde heb ik al in mijn eerste bericht uitgelegd dus dat ga ik niet nog een keer doen. Raar dat jij je aangesproken voelt trouwens.
Ik heb nooit op het zwanger worden forum gezeten want ik werd gewoon zwanger zonder me er druk om te maken. Het gebeurde omdat ik gestopt was met de pil en het heeft 2 jaar geduurd. Ik heb niet bij elke dag overtijd een test gedaan omdat ik er vanuit gegaan ben dat als ik me op ging lopen fokken er dan waarschijnlijk helemaal niks zou gebeuren. En zeuren over mijn kwalen doe ik al helemaal nooit. Ik lees hier omdat ik tips kan gebruiken zoals elke aanstaande moeder en de berichten van mensen die 2 dagen overtijd zijn, 3 dagen een opgezwollen tepel hebben en denken zwanger te zijn terwijl ze 4 tests hebben gedaan zijn dus niet zo boeiend om te lezen. Ik lees hier al zeker 5 maanden en zie bijna elke dag zo'n bericht voorbij komen. Daarom zei ik er iets van.

Laaaaaat maar, zit ik me weer op te winden zeg, ik lijk wel gek. Ik ga mijn kinderwagen ophalen.
 
Hoi Arlette,

Ik ben het met alle drie je berichtjes eens. Met vlagen is het even ongelooflijk irritant om weer dezelfde vraag voor de zoveelste keer te lezen. Aan de andere kant weet je ook wel dat voor de ene persoon op dat moment het heel erg speelt (en het forum leent zich niet heel erg voor terugscrollen vind ik. Ik kan me voorstellen dat je de 20 berichtjes die je standaard te zien krijgt misschien leest voor je je vraag stelt, maar je gaat niet pagina's terug). Heb al een keer eerder gereageerd bij deze discussie dat het fijn zou zijn dat er een topic met FAQ (veel gestelde vragen) zou komen. M.i. zou dat voor beide kanten prettig werken.

Ben overigens ook 19 maanden 'bezig' geweest en hier voor het eerst gekomen toen ik 8 weken zwanger was (dus bedankt Anoniem van 11/6 22.01 uur dat je zo lekker ongenuanceerd bent in je reactie. Misschien je eigen advies eens opvolgen?!)

Arlette, geniet lekker van je kinderwagen. Heerlijk he om weer een beetje dichter bij de geboorte te zijn.
 
Ik ben het met je eens hoor Arlette,
En wat ik er nog aan wil toevoegen is dat ik ook hele vaak op forums hele vage/domme vragen tegenkom..Het lijkt wel of zommige meer de mensne vertrouwen die hier komen dan de personen die er voor hebben geleerd...Heel veel twijfelen aan hun vk of ze durven het niet te vragen.Ik snap dat niet!
 
Terug
Bovenaan