Wachten duurt lang

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo allemaal!</p><p>Wat duurt dat wachten lang zeg voor je een test kan doen. </p><p>Heb zomaar het idee dat het wel eens raak kan zijn. Maar als je op google naar symptomen gaat zoeken,  past alles wel bij een zwangerschap.</p><p>Pijnlijke borsten, krampen in mn onderbuik, veel maagzuurklachten, alles kunnen ruiken en enorm moe zijn. Maar sommige verschijnselen lijken mij nog veel te vroeg voor een zwangerschap. Daardoor twijfel ik of het niet toch iets anders is...maar wat? Hoop er niet te veel op, dan is de teleurstelling misschien minder groot als het toch niet zo is...maar stiekem........ en ja, misschien houdt mn lichaam mij wel voor de gek...</p><p>Moet nu nog een week wachten tot ik iets van een test kan doen en duidelijkheid krijg. Wachten duurt maar lang. Gelukkig kan ik veel werken deze week, heb ik wat afleiding haha...heb niet echt een specifieke vraag, maar wilde het wel even kwijt!</p><p> </p><p>Groetjes!</p><p> </p>

Wachten duurt inderdaad lang. Ik ben nu vijf dagen over tijd en test geeft negatief aan. Ik ben ook erg moe de laatste tijd last van maagzuur ook steken steeds in de onderbuik maar ook wat bruine afscheiding 2 x en daarna niks meer. We moeten helaas afwachten. Wanneer zou ik weer een test doen graag ontvang ik jullie mening

Meestal kan je t na een paar dagen nog een keer testen toch? Heb er nog geen ervaring mee maar denk na 4/5 dagen...zoiets zou ik denk ik doen. Als ik er het geduld voor op kan brengen. Vind het nu al moeilijk haha?
Och de afscheiding vergeet ik inderdaad te melden. En sinds een paar dagen dat mijn hond heel ander gedrag laat zien bij mij. Heel rustig, steeds tegen mijn buik aan liggen en buiten is hij ineens heel beschermend. Anderen probeerd hij steeds op afstand te houden door er tussen te gaan staan. Pas als ik aangeef dat het goed is loopt hij weer verder. 

Ook ik ben aan het wachten ? nod is 2 feb. Had eergisteren en gister een beetje bloed bij het afvegen dus dacht "huh nu al ongesteld" maar dan zou ik ineens een cyclus hebben van 16 dagen haha. Ik word er onderhand gek van... heb continue het gevoel dat ik ongesteld moet worden en mn darmen zijn van slag!!
Gelukkig niet de enige die zo in spanning zit dus!

Ik had zelf precies hetzelfde. Helemaal bedacht dat ik met een vroege test kon testen. Natuurlijk kwam daar negatief uit. In mijn hoofd natuurlijk nou dan maar weer een cyclus wachten. Ondertussen gewoon doorgegaan en vorige week had ik zoveel last van gekke kwaaltjes dat ik dacht doe toch maar die test. En ja hoor was ik toch al van na Kerst zwanger. Ik zou dus niet te vroeg testen! Als je te vroeg test en het zegt zwanger en je wordt alsnog ongesteld omdat het niet gepakt heeft (vroege miskraam) ben je ook verdrietig.. als je later test en het is positief dan kan je ook echt er superblij mee zijn! XxxJMaasje (6weken) 

Ja en dan bedenk je dat dat zomaar eens de innestelingsbloeding kon zijn...dan wordt de hoop weer groter haha. En al die kleine dingen erbij....2 jaar geleden zou ik wss gedacht hebben van ach een griepje ofzo...maar nu link ik alles daaraan.? 

Heb ook zitten denken aan een vroege test...maar wacht nog maar even een paar dagen. Grotere kans op de echte waarheid  maar valt niet mee.

Ik ben net ongesteld geworden. De testen hadden toch gelijk. Op naar de volgende ronde xx 

Terug
Bovenaan